-
Nässug!dinana skrev 2009-06-06 14:26:59 följande:funderar på hur man får ut snoret ur näsan på honom. kan ju inte vara kul å vara täppt i näsan när man är liten. försökte med topsen, men man får inte ut så mycket med den, dessutom är den lite stor för näsborren.... tips?
-
Ja ja hoppas det börjar närma sig för idag mår ja inte alls braFamiljetrollet skrev 2009-06-06 10:57:02 följande:då är du nära förlossningen.en vän kräktes och hade diarre precis innan hennes son föddes.hoppas din lilla busiga tös tittar ut snart.jag som tyckte att 2 dagar övertid var ett helvete.ca 1 vecka övertid måste vara ännu värredu får ha en bra dag
magen känns lite mjukare me å det kan ju me va ett täken har ja hört...
Legat å sovit i soffan ett bra tag nu med en sture som slingrat sig runt mig, han har haft frambenen i nacken på mig å ena bakbenet över magenHan som har vart jätte anti magen helatiden har den senaste veckan vart jätte närgången...
Ja känner mig lite yrslig å illamående å blir svettig helatiden men har inte ont på nåt sätt... Bebis mår toppen däremot...
Men får se, mår ja inte bättre i morron så tror ja ja ringer upp å pratar lite me dom, inge kul å må illa ju!
Nehe om man ska försöka se lite mänsklig ut för snart kommer Tedes dotter me sambo å lilla kevin... -
Nene här är alla välkomnaAllieF skrev 2009-06-06 14:44:59 följande:Är tråden bara till för föräldrar i Linköping, eller kan en graviding hoppa in också? :) Hittade ingen annan Linköpingstråd.
-
jo ja vetFirstandhappy skrev 2009-06-06 14:54:34 följande:kan ju vara så illa att hon bara ligger o trycker på en massa nerver som gör dig kväcklig...
-
ja jag är tydligen fortfarande lika blondFirstandhappy skrev 2009-06-06 17:24:24 följande:roligaste är ju att alla försvinner utan att säga vad som händer...
trisst är det iallafall...
Men ja ska ingenstans! -
Mmmm Jordgubbar å mjölk
Tack älskling!
Å lite senare får ja hemleverans me McD
Nu mår ja lite bättremen magen MORRAR åt mig, inte det vanliga hungersmorret utan detta låter helroligtmen ja tror det är tarmarna som har fått mer plats för magen hänger mellan knäna på mig känns d som
å dessutom tömmer ja mig ju helatiden...
Nu ska ja njuta av min ensamhet...
-
Firstandhappy skrev 2009-06-06 17:48:26 följande:japp, lika blond är jag...här blir det kycklinggryta a'la heaven för fy fan va god jag lyckades göra den... lite av det här o lite av det där o voila så blev det underbart...
-
Åh vad glad jag är när mannen är glad
Han går som Gruppledare i sommar på jobbe å sen ser det ut som det blir hund tidigare än vi tänkt för han som är hundförare nu kanske ska placeras om då han börjar tröttna (gammal) å hunden snart har gjort sitt. Å då är det Tedde dom vill ha i den tjänsten eftersom han redan är utbildad hundförarejääääj, blir lite tight me vovve åsså, men det funkade ju bra me stora Hanni å tre kissar! å en tidigare utgift än vi tänkt oss men men man får göra det bästa av situationen
allt går bara man vill! Vi får väll hitta nå torp i skogen å bosätta oss i eller nåt
han skulle ju igentligen inte gå på den tjänsten om en 4-5 år typ men nu kanske det blir om ca 1 år iställe...
-
Jag är bra på att äta matFirstandhappy skrev 2009-06-06 17:59:45 följande:jantelagen är till för dom som inte kan nåt... fy fan va jag är bra på att laga mat...
-
JA inte att förglömma!Firstandhappy skrev 2009-06-06 18:03:10 följande:o backa med släpa...
det är en jävligt bra egenskap!
Å snart hoppas ja att jag är bra på att trycka ut EN unge...