Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-29 23:26:47 följande:
    Idag har vi varit i Loftahammar hela dagen o myst! Badat i havet har barnen gjort o det älskade de! Sen åt vi mat på sjökrogen innan vi åkte hem.
    trevligt.. jag har vaxat bilen o målat willes nya säng.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-29 23:54:42 följande:
    Ja, det var så mysigt Vad duktig du är
    huan ja, får passa på när man har mamma som tar Molgan så man kan få komma från lite.
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-07-30 13:10:52 följande:
    Ja så är det ju alltid. När det gäller dem är det inte så bråttom, men när det är nån vanlig stackare som ska betala tillbaka massor då ska det ske på direkten! Jag hoppas iaf att det är fel så jag kan få lite retroaktiva slantar Hehe, då är det bäst att det sätter igång nu direkt då eller att du får knipa i helgen Håller tummarna för att bebben lyssnar på mamma. Jag är väldigt nyfiken på krabaten så jag ser fram emot ett mms när det är klart Så jag får skvallra för resten Jag och Linus vaknade nyss, vi slumrade visst till alla tre. Väldigt mysigt och otroligt skönt. Lucas sover fortfarande. Idag skippar vi alla "måsten" och "borden".
    gör ni helt rätt i, här ska vi storstäda hela dagen, om barnen kan låta oss göra det vill säga..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-07-30 21:03:15 följande:
    antar att ni saknat mig massor nu men nu är vi på väg hem, ja sitter å skriver me ena handen å håller lilla grodan i handen me den andra i bilen på väg hem, stannar strax i jönköping å kissar å matar internet funkar toppen Ewa, får ta en fika snart igen så du han få igen det me nepp matdax!!
    of course honey, saknar alltid dig...

fika låter bra.. kör försiktigt hem nu.. eller nja ni är nog rdan hemma nu kom jag på.
  • Firstandhappy

tjollahoppsan, här fortsätter det gråa trista vädret o jag håller mig inne o städar.. har nog snart kastat halva lägenheten känns det som..

• Firstandhappy

Jenny!! Imorgon ska det bli fint väder...

• Firstandhappy
    LillaLilli skrev 2009-07-31 15:16:05 följande:
    jag har möblerat om idag i vardagsrummet. jag vill verkligen ha nya saker till hemmet :( gillar inte hur det är...
    inte jag heller, vill ha mer rosa...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-07-31 16:19:58 följande:
    ja vill flytta... så här länge har ja nog aldrig bott i en å samma lägenhet på länge..... ombyte förnöjer!
    vill med flytta, börjar bli dags nu, brukar ha en längd på ca 6 mån i varje lägenhet, fast nu stannar vi tills vi hittar en på bottenplan med stor gräsmatta i samma del av lambohov som vi bor i nu.. fanns ett par st lediga nere på lantmannagatan men då blir det så långt till allt för vår del.
  • Firstandhappy

guuud va jag är prtysugen...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-07-31 20:43:46 följande:
    ja o fy vad jag hatar att vänta...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4