Vi från Linköping Del:4
Elin har troligen haft 3-dagarsfeber, idag feberfri efter tre dagar med hög feber och ikväll ser hon ut som en prickig korv. Men riktigt glad har hon varit hela dagen.
Elin har troligen haft 3-dagarsfeber, idag feberfri efter tre dagar med hög feber och ikväll ser hon ut som en prickig korv. Men riktigt glad har hon varit hela dagen.
Åhh så trött jag är nu! Idag har ju Pernilla konfirmerat sig och efter det hade vi bjudning.
Fast Elin gjorde ju hela dagen MYCKET roligare (ironiskt menat)
Hon somnade bra igår kväll precis som hon brukar. Maken och jag satt uppe och tittade på tv lite längre än vanligt, var väl runt midnatt när vi kom i säng. 02.14 vaknar Elin med ett skrik, hämtar henne in till oss, hon ligger och vänder och vrider på sig länge. 4.10, äntligen sover hon igen. Men då kah inte jag somna om utan då ligger jag och vände roch vrider på mig, tittar på klockan sista gången 06.10. Kl 06.45 vaknar jag igen av att jag har tio små underbara tår mellan mina revben. Elin är vaken! Underbart. Bara att kliva upp.
Så nu känner jag mig med död än levande.
Maken är ute och lagar på bilen, generatorn har gått sönder så han ska renovera den, då en ny "bara" kostar närmare 7000:-!!!!
Men Elin sover sött i sin säng iaf, så jag ska strax krama kudden.
I morgon är en ny dag!
Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-01 12:36:44 följande:
Jenny: Nu är det inte många dagar kvar! Har du allt unde kontroll? Eller är kaos?
Jag håller med tummarna för fint väder på lördag. Jessica ska ju dansa studentbal då, vore ju triost om det regnade på alla balklädda ungdomar. Dom ska ju även ha picnic i trädgårdsföreningen efter.
Jag kikar in för att tala om att jag tänker lämna tråden nu. Kanske att jag lämnar FL helt och hållet, det hat jag inte bestämt ännu.
Om det skulle vara någon som vill fortsätta hålla kontakten med mig så inboxa mig så skickar jag min mail/msn.
Kram till er!
Kikar in till er och säger hej!
Hoppas alla har det bra!
Här är det lugnt. Ligger mest då lillen trycker på och vill ut. Långtråkigt värre!
Usch på er
Sitta och klaga på era korta förlossningar. Förlossningen med Elin tog FYRA DYGN!!!
Mina förlossningar har bara blivit längre och längre så undrar hur lång tid det ska ta denna gång. 1 Vecka?????
Ja, det blir spännande att se.
Läkaren säger att det kommer att gå fort eftersom det inte är så länge sen jag fick barn men det vet jag inte om jag köper.
Dom sa likadant när Ida skulle födas men hennes förlossning tog 2 dygn. Och då var det trots allt mindre än 1 år sen jag fick Pernilla.