Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Att det kan vara så skoj med skor! Vincent kan sitta hur länge som helst ute i hallen vid skohyllan o plocka med alla skor. Sen bär han dem genom hela huset, inte så där jättekul då det kommer grus överallt. Sen tar han på sig både sina skor o våra skor o går omkring med

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 09:33:43 följande:
    wille är skitsöt när han springer runt i lägenheten med mina svarta ballerinaskor i lack.. jo men jag tror det är lätt att vara det, självkritik är den värsta sorten för den kan man aldrig behaga.
    Haha, så sött!
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 09:59:34 följande:
    jaha o nu kom regnet med då...bara att krypa ner i soffan med kaffe o filt...
    Japp, min tanke med..eller inte kaffe då, men filt o soffa. Ska bara ge Vincent mat snart o sen ska han sova.
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 11:49:20 följande:
    vad skoj.min linus döptes oxå på sin 6-månadersdag,i vreta kloster prästgård.ush villket tråkigt väder det är igen.här ska man snart ta och gå och hämta stora tösen.får se om vi ska hitta på nått när maken har slutat jobbetimorrn blir ska jag och tösen till marayah.ska bli kul att komma iväg lite och även få se vår gamla lya*skratt*nackdelen är att jag har inga roliga minnen från den lägenheten då vi bodde där när vi miste vår ängel
    Då ses vi där för jag oxå dit
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-20 12:06:40 följande:
    Nuhar bovärden kollat in vår gamla lägenhet och inte en enda anmärkning fick vi han berättade att detta var den lättaste besiktningen han haft på länge så det kändes skönt att höra Leos och Vincents mamma: Du får gärna hälsa till Diana!
    Vad skönt för er
    Ja, det ska jag göra
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 12:40:11 följande:
    linus är så himla fin!! nu när jag kom hem och skulle göra lunch, så öppnade jag kylskåpet. där i fanns det fina saker med post-it-lappar på! en macka som det stod "lunch?" på, jordgubbar som det stod "efterrätt" på och en lapp som det bara stod pussar på.
    Så söt han är
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 13:33:14 följande:
    Det är verkligen kärlek! :D Så små saker är sjukt viktiga, åtminstone i min värld, små presenter, fixa varandras favoritmat, fina sms osv osv.
    Ja, det är jätteviktigt för oss oxå
    Det behöver absolut inte vara nåt stort, utan bara småsaker som man blir så glad av. O man blir verkligen glad av det lilla extra som småbarnsföräldrar
    Som bara en sån sak att min sambo alltid låter mig få sovmorgon, oavsett om det är helg eller vardag, en sån sak gör mig jätteglad som tvåbarnsmamma

Jag tycker det är extra snällt o sött av sambon att ge mig sovmorgon varje dag bara för att han vet att jag är i större behov av sömn än vad han är, det är han som säger det Han är så van vid att vara vaken mer än mig, redan innan vi träffades så han har alltid låtit mig sova vidare, även innan vi hade barn
    Jag har frågat om han vill ha sovmorgon, men då tackar han alltid nej, så jag kan ju inte tvinga honom att ta sovmorgon! Jag tjatar på honom att han ska ta det, väldigt ofta, men utan resultat.

Jaja, JAG tycker iaf att det är sött o snällt av min sambo o det är ju huvudsaken för det är ju jag som är tillsammans med honom

Fru T skrev 2009-05-20 14:34:34 följande:
    Ja jag upptäkte det idag, min kompis skulle ha vita skjortor till sina grabbar, DET fanns det INTE gott om... inte sånna vanliga vita utan massa motiv på osv...Å va fan är det med barnjeans??? Ska dom stackars barnen bara va snygga å inte kunna röra på sig  jeans till 1-4åringar sim är stela å raka... stackars barn liksom...
    Jag håller med om jeansen! Det är ibland jättesvårt att hitta några bra jeans till Leo! Snygga är de, men känns väldigt obekvämma.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4