• dinana

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-06-08 09:35:30 följande:
    jadu bra fråga, igårkväll känndess det verkligen som att det va på väg att hända saket men nedå tji fick ja... Japp igångsättning i helgen men ja hoppas verkligen ja slipper det, både för att ja inte vill gå så länge OCH för att ja inte vill bli igångsatt
    Usch, nej det får vi ju inte hoppas. Du får ta och röra på dig så att hon tittar ut illa kvickt. Springa i trappor brukar ju göra susen =)
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana
    Fru T skrev 2009-06-08 09:45:00 följande:
    Ska hålla mig stilla. att röra på sig mer hjälper inte ett dugg, ja får bara ont.. Dessutom kan ja knapt gå för det ilar å trycker så mycket neråt så ibland blir ja helt "låst" mitt i ett steg Å HON DÄR INNE RÖR SIG SÅ MYCKET ATT DET BARA HUGGER NERÅT HELATIDEN.. (ups orkar inte sudda å skriva om)
    Får hoppas att det är tecken på att hon kommer ut snart då. De brukar ju lugna ner sig när det är på g. Så får hoppas för din del att det blir snart.
  • dinana
    Fru T skrev 2009-06-08 10:02:11 följande:
    Ja utvilad i den mån det går är bra skit Ska be mormor köra bort mig till apotekt sen när hon kommer så ja kan köpa ny tup me AloVera Gel mot den vidriga klådan från mina bristningar... Det känns som ja suttit i en hög me brännnässlor typ
    Usch då. Hade inga bristningar eller några andra symptom heller för den delen varken med Molly eller Leonard. Hoppas jag kan få lite symptom nästa gång jag är gravid. Blir ju avis på alla som får dras med detta.
  • dinana
    Fru T skrev 2009-06-08 10:30:26 följande:
    Var inte det är du snäll, du ska vara lycklig att du inte har min klåda men om du vill testa så kan du leta reda på en hög me brännnässlor å dra ner byxorna å sätta dig där en stund Du hade ju dina komplikationer å dom är ja välldigt glad att JAG sluppit..
    Ja jag med.. men jag ville ju så gärna vilja vara gravid fullt ut en gång. Men som någon skre v till mig så kanske det är tredje gången gillt så gäller.. eller för min del fjärde gången gillt då. Men det blir nog inte ännu på ett par år. Och jag är inte så sugen på att bli snittad en gång till.... så jag vet inte riktigt hur jag skall gå till väga nu. Måste man bli snittad, eller kan man välja själv?
  • dinana

Har en hög med brännässlor i trädgården...  =)

• dinana

Har en liten fundering angående barnbidrag... hur funkar det. Får ju barnbidrag för Molly 1050 kr.. Men borde jag inte få för Leonard också då? Han är ju ändå född 19 maj...  eller när brukar det börja gälla.

• dinana
    JePaLuLi skrev 2009-06-08 10:49:42 följande:
    Då kommer du få 2200:- utbetalt i 20 juni. Det utbetalas alltid månaden efter.
    Aha, okej.. där ser man.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-08 12:06:22 följande:
    Eftersom du gjort två snitt så blir det snitt nästa gång oxå. Man får inte föda vaginalt då, för livmodern kan spricka. Dessutom får man inte göra för många snitt heller, tre brukar vara max.
    Mmm... då sprack ju drömmen om att skaffa många barn då.
  • dinana

mm, jag vet inte riktigt. en del av mig vill ha fler bsrn, men den vet jag inte om jag orkar mer. vi skaffade ju barn tidigt för att vi skulle hinna skaffa fler barn. men mina graviditeter har ju inte varit utan komplikationer så jag antar att bm kommer att avråda mig att skaffa dler barn. skall på efterkontroll den 29e.

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-06-08 20:10:22 följande:
    vad bra att ni fann mobiler.jag använder bara mobilens kamera.blir superbra bilder.er resa låter toppenbra. hoppas ni har haft en bra dag.här är man helt slut då vi har en 5 månaders valp på besök som inte kan vara still.övertrött hundvalp är inte skoj. förstår att din man inte saknar ryd,är det länge sen han bodde där? vi ångrar inte en minut att vi flyttade tbx till skägget.nu kan våra barn vara barn,vara ute och leka osv. är det nån som vill ta en fika i veckan?
    jag tar gärna en fika.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4