• Fru T

Vi från Linköping Del:4

man får fp utbetalt i efterskott va?

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-19 19:49:39 följande:
    Hehe..ja, men till helgen låter väl bra
    Ja det tycker ja me men tror inte fröken håller me...

Tänkte på en sak, hur kom man på att ditt bäcken va för trångt? alltså av vilken anledning kollade dom det?
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-19 20:59:32 följande:
    fp beräknas från den 20'e till den 20'e. så har du begärt fp från den 20'e maj nu så räknas det därifrån till den 20'e juni och den betalningen kommer den 25'e juni.
    jag har begärt från den 11e maj..
  • Fru T

Hahah ja diggar Bettys virkade öronmuffar me knytband under hakan Ugly Betty är så charmig

• Fru T
    {#lang_emotions_djavulsk} grumpf va det ska trycka neråt då... å varje gång hon rör sig så känns det nästan som en sammandragning... lite halvjobbigt så där

Nepp sätta mig en stund i duschen me en kopp te å sen krypa ner i sängen...
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-19 21:18:06 följande:
    Så där kände jag också första gången. hatade verkligen att vara gravid och tyckte det var 9 månaders tortyr.... Men när det väl var över saknade jag det ändå Och den här gången stortrivs jag som gravid och har ångest över att det går alldeles för fort.... skumt!
    hehe ja så det kan va...

Man vet ju aldrig hur en andra graviditet blir men ja vill verkligen inte riskera att vara helt utslagen i 5 månader när ja då även kommer ha ett barn redan att ta hand om, det skulle inte gå.. å att ha flera år emellan är inget alternativ för oss dels för att mannen inte är pyrung å sen va vi överens om att ett barn räcker gott å väl redan innan ja blev gravid... Han har ju dessutom två vuxna å ett barnbarn redan
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-19 22:15:21 följande:
    den ligger vid krematoriet i slaka kyrkogård.det är promenadavständ från lambohovs ändhållsplats på lantmannagatan.jättefin kyrkogård.vi gick ofta förbi där ni vi badade i "blå lagunen"har nån hört nått med från diana?jag sms lite med henne idag.hoppas allt har gått bra för henne och bebisen.
    Ok begravninen är den 2 juni så ja vet inte äns om kommer gå... men det är ju alla förstående för så...
    men då ve ja ju lite mer vart den är iallafall...
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 07:09:48 följande:
    förstår att du velar ang begravningen.sen kan du ju ha hunnit bli mamma när begravningen är och då har man så mycket annat att tänka på som amningen,vila upp sig efter förlossningen osv
    Ja eller hur, ta en sak i taget liksom å ingen i släkten skulle ta illa upp om ja inte kom å valde att gå dit själv med en blomma vid ett senare tillfälle...

får se hur allt ser ut...
  • Fru T

Ja har sovit i natt me men inte alls lika bra som igår, men värken har hållit sig någorlunda snäll utan värktabletter. kanske gör fårskinnet lite nytta även om det är ett sånt som man ska ha på sätet i bilen  
    Nu är frukosten avklarad så ja kryper ner i soffan å sover lite till å sen 11.30 är det dax för Bm besök igen

• Fru T
    LillaLilli skrev 2009-05-20 07:37:40 följande:
    oh lycka till :D
    hehe tack hoppas ju på att det ska bli det sista besöket me såå
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4