Vi från Linköping Del:4

Ni som fått ta av er ring(arna) när ni vart gravida, när kunde ni få på er dom igen??
Ja saknar mina ringar så ja gråter snart, har inte kunnat haft dom på den januari tycker inte alls mina fingrar ser svullnade ut längre men ja får med nöd å näppe på mig en ring å två är omöjligt å efter en stund så måste ringen av igen för det gör ont...
Funderar på om det får bli att slå ut ringarna iallafall..... *suck*
ska väll ner en 5-7 kg till men det är ju inte mycke å inte bråttom heller för den delen!
iii kan ni sluta snacka dagis!
ja får ångest bara ja tänker på´t å då har ja ändå ett helt år kvar tills det är dax
det ser ut som vi kommer köpa lägenhet i parhus som ska byggas i tallboda inget är klart men vi va på banken idag å allt ser possetivt ut... å därvid ligger det ett helt nybyggt dagis som det talas välldigt gått om så det blir att kolla upp, å sen vimlar det ju av dagis i tallboda
den här veckan har vi påbörjat 62cl kläderna i byrån å nästan alla 50/56cl kläder är undanplockade...
dax att införskaffa lite nytt kanske
fröken växer så det knakar, nu är vi inne på 62 kläderna å då upptäkte ja att ja visst inte hade så mycket av dom, byxer å klänningar har ja så vi klarar oss men har bara långärmade boddys å inte så många pjamasar så det får bli schopping på torsdag när bb kommer
har iofs två vänner ja kan åka hem te å låna även dessa storlekar men nee, ja vill inte låna, ja vill äga till Teddes förtret...
men sen hade kanske dom 15 dagarna över tiden å den 17h långa förlossningen ett finger med i spelet... ja ville ju bara att hon skulle ut å va trött på allt!
Här är det Tedde som är mer gråtmild än jag är, ja gråter mäst när ja är upprörd eller ledsen...