Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

jag har med bil.

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 21:21:51 följande:
    ja vi får hoppas att du får bli gravid snart
    ja det vore inte dumt alls faktiskt.. men det verkar itne som att det kommer gå... tror jag behlver mycket hjälp med att få igång ägglossningen.. metforminen som jag äter nu tror jag inte hjälper nått. mer än att jag äter regelbundet för ska ta 3 om dagen, men annars så gör den nog inget för ägglossningen och mensen. har inte haft mens på 53 dagar.
  • LillaLilli
    Apipoulai skrev 2009-06-09 21:35:54 följande:
    Ja exakt, jag har funderat på det där med promenader.Varför är man ute och traskar med barnvagnen? Är det för att mamman ska få motion eller för att barnet ska få frisk luft? Jag gillar inte att ensam bara traska omkring planlöst. (Ja om det inte är i stan kanske, då kan man kan kolla skyltfönster iaf.) Jag som bor i hus kan ju "lufta" barn på tomten liksom...Bara lite funderingar jag haft.
    troligen är det välför allas skull hoppas jag... för frisk luft är ju bra för stora som små! :D och motionen är ju inte heller fel ;P

nej ensam är inte så kul, men jag brukar iaf ha med mig musik, det underlättar lite!
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 21:35:35 följande:
    Absolut! På lördagen ligger bilder som jag fått av min syster och svärmor, på dagens datum ligger bilderna som fotografen tog.
    härligt, jag gillar att titta på bilder :D
  • LillaLilli
    Firstandhappy skrev 2009-06-09 21:46:14 följande:
    puss o god natt på er... helt slut efter troligen den sämsta dagen någonsin..skönt att flera har rett ut saker o ting o hoppas resten kan komma övre sina egon om att alltid behöva bli sedda så det kan återgå till en trevlig tråd utan massa skit...(sorry om jag drar upp skiten igen)
    sov så gott :D
  • LillaLilli

är det någon mer som har bdb och vill dela med sig? kolla på kort är en favorit :)

• LillaLilli
    Apipoulai skrev 2009-06-09 22:02:27 följande:
    Fast det finns roligare motionsformer tycker jag. Får kanske köp amig en sån dör löpvagn. ;) Fast springa är nte heller så kul egentligen, när jag tänker efter. Det är faktistk ganska jobbigt. ;) Men fotboll is the shit. =D
    ja oh ja det finns det! många. fotboll :P vi va några i helgen som larvade oss på fotbollsplan, det va HIMLA kul :)
  • LillaLilli
    Apipoulai skrev 2009-06-09 22:08:34 följande:
    Kul! Jag är inte svårövertalad när det gäller att lira eller titta på fotboll. Bara det inte krockar med annat. ;)
    hehe bra att veta :P men vi körde prick eller vad det kan tänkas heta...?
  • LillaLilli
    Apipoulai skrev 2009-06-09 22:26:55 följande:
    Fast just nu kan jag inte spela själv.
    nej då är det inte så lätt kanske. en som va med i helgen har 6 v kvar till hennes andra bebis kommer, men hon va bara med en liten stund. när ska du ha?
  • LillaLilli
    Maria84 skrev 2009-06-09 22:30:38 följande:
    jupp, jag har. Fast har inte uppdaterat så bra på sistone men det kommer
    gött. då får du säga till och säga vad du heter där :) ^^
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4