Inlägg från: SmileyMalin |Visa alla inlägg
  • SmileyMalin

Vi från Linköping Del:4

Familjetrollet skrev 2009-06-06 19:18:07 följande:
    vad skoj för henne.när är du beräknad att få nästa barn?
    22 september
    Är i v25 nu! tiden bara flyger iväg den här graviditeten
    Får nästan lite ångest över hur snabbt det går!
    När jag väntade Nellie visste jag ju att vi skulle vilja ha ett till barn nån gång, men den här gången kan det ju faktiskt vara sista gången, så då vill jag verkligen hinnan njuta av graviditeten och varenda liten spark ifrån lillan därinne...
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-06-06 19:36:54 följande:
    tyckte det va igår jag kissade på stickan och insåg att jag inte skulle få dricka redbull & vodka den helgen heller... nu har man 25 dagar kvar... har totalt glömt bort stundvis att man ska ha barn igen..
    precis!
    Fick lite molvärk i ryggslutet och nere i magen igår, första tanken var
    "fan nu kommer mensen, det blev ingen bebis den här månaden".
    Sen fick jag en rejäl spark på blåsan som fick mig på andra tankar
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 09:06:33 följande:
    ohhhh det är NÅGOT idag, vet inte vad, känner mig alldeles lustig i kroppen... skum känsla fast bra på något vis... ja ja återstår att se..
    bebis?
  • SmileyMalin

Nellies sitter finklädd i soffan med ett paket i famnen och säger ungefär var tionde sekund "ska vi åka till kalaset nu"....
    Och det är inte dags fören klockan elva....
    Klockan får gärna gå lite fortare nu!

• SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-06-07 09:20:55 följande:
    tror dig, stackars barn (ja o dig med haha) vet hur det är för dom, jag va precis lika rastlös som liten (upp till 20)..
    vadå, växer man nånsin ifrån det?! Undrar när jag gör det
  • SmileyMalin

Nu har jag och sambon varit i Norrköping och köpt en superfin vagn till lilla Det blev en begagnad Emmaljunga City Cross + citykorg. Uthämtad i augusti -07 och ser helt oanvänd ut! Svart och chockrosa, så nu hoppas jag att lillasyster i magen verkligen är en lillasyster
    Provkörde en runda med Nellie i sittdelen och shit vad lätt den rullar!
    Kändes till och med snäppet smidigare än vår Brio Race som är betydligt mindre!

• SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-06-08 18:51:20 följande:
    JAG VILL INTE MEEEER *stampar håårt i golvet* Nu tycker ja synd om mannen som måste stå ut me mig, tillome han börjar tappa humöret nu Vill slänga nånting mycket ömtåligt välldigt hårt i golvet men gör inte det för då kommer ja ju ångra mig efteråt... Försöker slappna av å tänka på annat, tänka possetivt men det går fan inte längre!!!! *SUCK* *SPOTTåFYåFRÄS* sorry om ja bara gnäller nuförtin
    Du om nån har verkligen rätt att gnälla precis hur mycket som helst!
    Minst vilket helvete den där tiden på övertid var....
    Men när du minst anar det kanske det smäller till!
  • SmileyMalin

Nu tar nog inte jag mig ur soffan mer idag...
    Efter morgonpromenad med hundarna, jobbet, eftermiddagspromenad med hundarna och avslutningsvis veckans storhandling på Maxi så mår mina fogar inte bra...
    När det värkte som värst i fogarna på Maxi trodde jag nästan ungen skulle ramla ut när som helst!
    Börjar undra om det verkligen kommer gå att jobba en hel månad till.....

• SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-06-08 20:55:56 följande:
    får ta o tagga ner o börja ta det lugnare...
    jo... men både jobbet och hundarna är ju sånt jag måste göra även om det straffar sig efteråt...
    Ska bli så skönt när huset är färdigrenoverat att så att vi är två om markservicen!!!
    Eller rättare sagt när sambon får ta allt och jag får ligga på soffan och käka praliner
    Fast då är väl barnet ute för länge sen...
  • SmileyMalin

Hur jäkla svårt ska det vara att göra glasburkar som faktiskt går att öppna.... Har suttit i typ 15 minuter med två leverpastejmackor framför mig, en ny glasburk med smörgåsgurka i knät och slitit som ett djur för att få upp den förbannade burken!!!!
    Men det gick

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4