Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet
    Familjetrollet skrev 2009-06-02 10:31:32 följande:
    Fru Thär kommer länk på kartankartor.eniro.se/
    adressen är Lilla aska griftegård KREMATORIET, 58598 LINKÖPING
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-02 10:33:03 följande:
    nje den funka inte
    konstigt.kolla mitt inlägg nr 1249,skriv in det på sök så får kan du söka bilvägbeskrivning mm
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-02 10:34:00 följande:
    tack tack nu hittar vi...
    varsågod.nu ska jag slappa i soffan framför VBÅ,har missat många avsnitt,men det har nog inte hänt så mycket i serien
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-03 08:44:24 följande:
    Jag fick mess igår 23,30  av hon som ska fixa mina naglar idag. Hon frågade om jag kunde komma kl. 14 idag istället. Nä jag har ingen barnvakt! Ta med barnen då... Ja det kommer säkert bli jättebra. De älskar att sitta still och glo i tre timmar. Inte mitt fel om Lucas river butiken

Vad mysigt!
    haha,hon har nog inte barn.barn kan inte sitta still i flera timmar villket många tyvärr tror.

idag ska vi slöa,ska plocka upp det sista och jaga gardinfästen då det inte fanns några i denna lya.ikväll blir det tvättstugan,har den precis utanför balkongen.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-03 09:47:10 följande:
    Söta du! Men du har ju lite annat att tänka på nu Lycka till hos bm!

Det är det hon har. Jag hade bokat en tid kl. 16 för då skulle Patrik hinna hem och ta barnen. Men hon vill på barnens avslutning på dagis så vi får väl se hur det går Patrik skulle iaf skynda sig så gott han kunde, men han jobbar ju ändå i Nrkpg.Ha en bra dag!
    hoppas det löser sig för dig.här mår man pyton ,är magsjuk.skulle vilja sova men det går inte då tösen är hemma numera.

nästa vecka är det skolavslutning för stora tösen

fy vad tiden går fort!snart är det midsommar igen*skratt*
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-03 11:46:28 följande:
    Tack, det löste sig bra. Jag har världens bästa svärmor som kommer och tar barnen så jag får bli ompysslad i lugn och ro Usch då, magsjuka är inget skoj! Krya på dig!
    är mest troligt all skräpmat som gör min mage dålig.vad snällt av din svärmor.
    SmileyMalin skrev 2009-06-03 11:47:34 följande:
    inte världens mysigaste väder att vara ledig i...hoppas det blir lite bättre till kvällen, ska till Åtvidaberg och tävla agility!Det känns iallfall betydligt lättare att städa huset när regnet vräker ner Nu kan man faktiskt släppa in folk här hemma igen Väntar på att min sega mamma ska dyka upp så jag får fika
    då får man hålla tummarna att ni vinner.

fy för detta väder.vi han hem precis innan regnskuren och haglet.hoppas det är uppehåll när vi ska till centrum om en stund

är det inga fikaträffar längre?eller har ni haft nån nyss?jag tar gärna en fika framöver
  • Familjetrollet
    Snellen skrev 2009-06-03 13:15:44 följande:
    Får jag vara med förresten? Är inte säker på hur medlemsgrupperna egentligen fungerar.
    välkommen hit.i denna tråd är alla välkomna.gamla som unga,med eller utan barn
  • Familjetrollet
    Snellen skrev 2009-06-03 13:28:46 följande:
    Tack :)Jag kanske ska presentera mig lite då?Är 25 år och flyttade hit för jobbets skull. Tog med mig min sambo och vi gifte oss i maj :D Har inga barn än, men har slutat med p-medel nu, så blir det så blir det.
    då får vi hålla tummarna att du blir gravid inom kort.vart bodde du innan du flyttade hit?
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-06-03 13:36:36 följande:
    Vi får satsa på en 2010 båda två
    då får vi hålla tummarna att allt går bra nästa gång.
    är inte skorpan08 och en stolt enbarnsmamma inne i tråden längre?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4