Fru T skrev 2009-06-03 17:23:13 följande:
Hemkommen från mitt sista besök hos
bm då... Ja förutom efterkontrollen då, lite sorgligt faktist Bebis har sjunkigt masso sa hon å sf har stigit en cm till 36, hon tippade på den här veckan (det har hon gjort i några veckor nu) men man vet ju aldrig... Fick tid upp till förlossningen för ev igångsättning NÄSTA lördag, men vi hoppas ju på att slippa den!Hon tyckte ja va galen när ja berätta hur ja stått i de senaste dagarna å när ja tänker efter så är det ju inte så konstigt ja är så trött idag Fredag, en lång sväng på stan + en lång kvällspromenad runt stångån.Lördag, en hel del promenerande där me å satt hela kvällen vid ån med kompisar.Söndag, ut te Bergå svassa runt.måndag, mormor va här å även då blev det en sväng på stan.Tisdag, ut te ikano, morfars begravning å en hel del massa gråt kvällen igenom...BM titta på mig å sa att efter dom dagarna SKA du va trött du är höggravid om du inte missat det Nu har jag blivit beordrad till soff och säng läge med mumsiga saker att äta på och mycket filmtittande, gärna komedier s ja får skratta mycket, kunde tydligen va bra .-) Så ja får väll lyda henne då...
Det tycker jag du gör helt rätt i! Bebisen tittar ju som allra oftast ut när mamman är utvilad. Patriks "bror" ska ha barn i dagarna, men deras lille tös har kilat fast sig med rumpan och vill inte vända på sig så det blir snitt. Stackars dem, men det är ju inte så mycket att göra.
Komedier is da shit! Vi låg och kollade på superbad innan vi åkte in
Stark mat är bra med

Fru T skrev 2009-06-03 17:27:01 följande:
jag tycker inte ja fick ut nåt av föräldragruppen.. Fick inte veta nåt ja inte redan visste, jag har ju läst välldigt mycket. Å diskutionstillfällerna va mest krystade tycker ja...Det ända ja fick va ont i röven å höfterna av sittandet...Har pratat en hel del om smärtlindring med min
bm däremot å hon har gett mig en mycket bättre insyn på det hela..
Det var samma för oss. Men jag läste ju allt jag kom över också