• Anonym (A-kupan.)

Större bröst med piller? Någon som provat något?

Funderar på det här med bröstförstorning, men har dels inte råd att betala tiotusentals kronor för operation. Efter att ha tittat runt lite på internet så hittar jag saker som olika tillskott, som tydligen ska göra brösten större.. t.ex. upp till två kupor osv inom omloppet på 6 - 8 veckor, osv.

Undrar om det finns någon här som testat på olika tillskott och grejor. Och kan berätta om det?

Tacksam.

• Svar på tråden Större bröst med piller? Någon som provat något?
  • Anonym (Buffelobåg..)

Tror du verkligen på att det skulle fungera? Du blir bara lurad.

• Anonym (A-kupan.)

Varav därför jag startar en tråd för att kolla om det finns någon som har provat något som fungerar.

• JejDii

Har alltså inte provat...
    Men vad står det i informationen? Hur menar de att det skulle funka. Jag menar, vad är deras argument för att det funkar?

• Anonym (A-kupan.)

Det är naturliga grejor som tydligen ska göra brösten större..
    som t.ex. under gravidtet.

• JejDii

Hormoner då eller?

Låter läskigt tycker jag. Och verkar ju helt individuellt. Mina bröst växte inte några två storlekar när jag var gravid. Däremot när jag fick mjölkstockning Men det är ju inte så snyggt heller...

Står det inget mer?

• Anonym (...)

ja bytte P-piller. Fick Yasmin o ökade min bröststorlek med 3 STORLEKAR. Ska tilläggas att jag redan har stora bröst... 60 H numera o jag HATAR dom..
    Du kan få lite av mej ;) hehe

• Anonym (A-kupan.)
    JejDii skrev 2009-05-18 20:49:50 följande:
    Hormoner då eller?Låter läskigt tycker jag. Och verkar ju helt individuellt. Mina bröst växte inte några två storlekar när jag var gravid. Däremot när jag fick mjölkstockning Men det är ju inte så snyggt heller...Står det inget mer?
    "innehåller endast naturliga ingredienser från växtriket.." som exempel.

Jag har ju också varit gravid. Och ammade i 10 månader. Älskade mina bröst då. Och nu har de ju blivit mindre igen
    Anonym (...) skrev 2009-05-18 21:10:40 följande:
    ja bytte P-piller. Fick Yasmin o ökade min bröststorlek med 3 STORLEKAR. Ska tilläggas att jag redan har stora bröst... 60 H numera o jag HATAR dom..Du kan få lite av mej ;) hehe
    om det vore så lätt
  • JejDii

Anonym (A-kupan.) skrev 2009-05-18 21:25:45 följande:

"innehåller endast naturliga ingredienser från växtriket.." som exempel. Jag har ju också varit gravid. Och ammade i 10 månader. Älskade mina bröst då. Och nu har de ju blivit mindre igen
    Tycker det låter väldigt luddigt...

Hoppas du får tag på nån som provat då, så att du får veta.

Annars tycker jag att byta p-piller lät som en bra idé.
    De där pillrena är ju säkert inte helt gratis, och så ger de förmodligen de nada garanti.
  • Anonym (A-kupan.)

Jag är mini-piller just nu. Cerazatte. Ville inte ha så mycket hormoner.
    Men man kanske borde göra det ändå.

Jag läste vad just det där pillerna kostade. Över tusenlappen för 2 månader. :-/

• Anonym (platt)

jag äter nevoletta o har inte fått några större bröst än.men är ju inte så mkt hormoner i de iof. men mina bröst blev inte jätte mkt större när jag ammade heller men va ju bra mkt finare än va de är nu.. Men jag har hört massor som får större bröst när de börjat med p-piller , så jag har inte slutat hoppas..=P

• Anonym

Bröst består ju av fettvävnad. Om du går upp i vikt så brukar brösten också bli större, alternativt om du binder vatten i kroppen.
    Om du inte har väldigt små bröst så finns det ju inte speciellt mycket du kan göra naturligt för att de ska bli större, utan då är det operation som gäller.

Svar på tråden Större bröst med piller? Någon som provat något?