Inlägg från: milla1981 |Visa alla inlägg
  • milla1981

amma 1-åring offentligt?

jag tycker att det är upp till var och en hur länge o vart man vill amma men man kan faktiskt skyla sig med en tunn filt el ngt för man kan faktiskt visa lite respekt för dem som inte tycker om att se kvinnor amma, o visst de behöver inte titta o får skylla sig själva kan man tycka men så fort det är ngn tjej som går toppless så blir det ju ett ramaskri utan dess like, det är ju bara bröst det med bara det att det inte sitter fast ett barn där.. man får tycka vad man vill men glöm inte att de finns de som tycker annorlunda oxå o det får man oxå respektera..

• milla1981
    BulanOchJag skrev 2009-05-19 21:50:35 följande:
    ska man "respektera" alla som tycker annorlunda så har man ett omöjligt jobb framför sig. det finns alltid nån som protesterar på ett eller annat vis mot vad man än kan tänkas hitta på. låt istället folk göra som dom själva vill så länge det inte är direkt skadligt beteende.
    skulle alla göra precis som de vill o tänker utan att ens bry sig om andra skulle det bli kaos men vill man ha det så varsågod för min del men var inte upp i mig då för jag klatrar inte av sånna människor som inte ens kan visa lite respekt för andra, man kan faktiskt visa respekt på många sätt o inte bara på ett sätt men om du inta vill att folk ska visa dig respekt så är det ditt val men det finns de som faktiskt tycker att man ska visa respekt i vardagen vare sig det gäller ammning el på jobbet el varför inte bara i affären.. o känns det lättare för folk om man skyler sig lite när man ammar så kan man ju göra det o det är enkelt :)
Svar på tråden amma 1-åring offentligt?