amma 1-åring offentligt?
Man ska respektera omgivningen och inte bara tänka på sitt!
Man ska respektera omgivningen och inte bara tänka på sitt!
att amma offentligt är helt okej om man gör det med stil...själv var vi med om vid ett tillfälle vid en fin middagsbjudniing, då var det en kvinna intill mig som slängde fram sina double D (ja båda brösten syntes helt) men sonen i knät och bröstvårtorna stora som colabottnar utan att hon på något sätt skylde något...det satt 60-åriga pensionärer vid det bordet och lite ugnt folk...alltså en privat sammanställning på 12 pers...alla satt vid samma bord och åt...eeeh det är inte snyggt...
klart att det är naturligt att amma, men i vissa sammanhang när man är på bröllopmiddag typ så kan jag tycka att man borde gå iväg med barnet och amma och inte lägga barnet på bordet och ut med brösten, utan att skyla?
tycker ni att en kvinna ska klä av sig topples utan ett plagg på överkroppen och amma sitt barn i offentlig miljö?
för det är precis så det ser ut när vissa ammar...det tycker ej är ok...men att amma i sig på ett snyggt sätt är ok...inte fläka ut sig som vissa gör...
om det ärok, då borde det vara ok för mig att prova bh utanför lindex omklädningsrummar...det är naatuuurligt och jag behöver en bh ccc
och dessutom så tycker jag att det är kränkande att vissa i detta forum blir illa behandladed för att de har andra åksikter, och att de borde gå i terapi osv....det är fel att yttra sig på det viset och elakt!