Inlägg från: pjoskmamman |Visa alla inlägg
  • pjoskmamman

Marsmammor 2!!!

vad kul med en tråd för marsmammor- jag blev det den 31mars, har en liten fråga är det några av era barn som fått tänder? på bvc sa dem att min pojkes gnällighet kunde bero på att han kände av sina tänder (de kan tydligen göra det tre månader innan), någon som känner igen sig?

• pjoskmamman

redan två tänder -grattis! men kan du amma då- en granne sa att de kan lära sig amma utan att det gör ont- jag är lite orolig för det eftersom jag ammar har försökt med ersättning men han vägrar, ja tänderna måste ju komma någon gång. Just det min lille Jack sa ba-ba igår min sambo började nästan gråta av lycka ja jag med- tänk när de säger ma-ma! LÄNGTAR- Kram till er alla

• pjoskmamman

hej alla o grattis till alla tänderna..min lille Jack har ännu inte fått några ( lite rädd för hur det ska sen med ammningen om han har sylvassa tänder) min mamma sa att det finns något skydd på apoteket man kan köpa är det någon som vet något om det? Alltså något sorts plastskydd för tutten, låter kanske konstigt men har någon av er skaffat det? Hoppas alla era små barn mår bra o har det gott med eller utan tänder

• pjoskmamman

hej jag tänlte fråga er, är det någon av er som ger sina barn majsvälling? Försöker vänja av honom tutten succesivt men han gillar inte flaskan? Min Jack blev 6mån i torsdags, någon mer med barn den 31/3..kul o veta om han har en "låtsastvilling"

Svar på tråden Marsmammor 2!!!