Marsmammor 2!!!
Jag har nu bytt nick i fall ni undrar vem jag är
Hette ju Becka21 förut,men jag tröttnade på det o tog nytt mer lämpligare istället
Jag har nu bytt nick i fall ni undrar vem jag är
Hette ju Becka21 förut,men jag tröttnade på det o tog nytt mer lämpligare istället
Norahs mamma:
Man måste avregga sig o regga sig på nytt..jag satt 3 timmar igår o fixade över all info till en den nya sidan.
Det var jobbigt..men jag ville jättegärna bya nick då jag inte är 21 år för evigt som mitt andra nick tydde på
Grattis till Cindy på hennes 7 månaders dag
Leo har inte fått några tänder ännu,men de har varit på G väldigt länge nu o nu syns det mer o mer vitt på tandköttet,men de har inte spruckit i genom ännu.
Grattis Alicia på din 7 månaders dag!
Önskar jag o Leo
Oj då!
Stackars lille Gustav
Hoppas det ger med sig snart!
Stackars stackars Gustav
Usch för att ha så hög feber när man är så liten..man vet ju själv hur det är när man själv har feber o hur jobbigt det är!
Hoppas verkligen det blir bättre snart o att de kan komma på vad det är för nåt uppe på sjukan.
Massor med krya på kramar till Gustav från mig o Leo.
Säger som de andra att det var tur att det inte var nåt allvarligt..men man tycker ju ändå att det är jobbigt när ens lilla älskling är sjuk.
Hoppas att han kryar på sig snart!
Vilka puckade männsikor på sjukhuset då!
Hatar sånt där o ändå så jobbar jag inom vården(är undersköterska).
Norahs mamma:
Vad kul
Grattis!
Pyret85:
Nej,Leo verkligen älskar all fast föda som purè o gröt..gröten är verkligen en höjdare,den skulle Leo kunna äta hur mycket som helst av om han fick
Men däremot så är han lite kinkig ibland med vällingen..han får bara välling på morgonen när han har vaknat o på kvällen precis innan han ska sova..nu i 2 dagar så har han vägrat att äta vällingen både på morgonen o kvällen..han får i sig ca 80 ml(äter annars mellan 150-200 ml),sen skriker han o vägrar äta mera välling.
Men om vi ger honom gröt istället då så går det ner utan problem.
Fattar inte varför han håller på så.
Nu idag så har det gått bra med vällingen igen,både morgon o kväll.