Inlägg från: Viffy |Visa alla inlägg
  • Viffy

Marsmammor 2!!!

Visst får du vara nyfiken och fråga

Min sambo har ett bra jobb och tjänar bra så ekonomin är inga problem, men det är ändå inte säkert att jag ska gå hemma. Blir jag gravid så blir det ju så, men annars vet vi inte. För min egen skull kanske jag behöver jobba. För att komma ut bland folk och så. Men vi får se Återkommer när vi vet
  • Viffy

En fråga till alla er mammor

Hur mycket gick ni upp när ni var gravida och har ni lyckats gå ner alla kilon?

Själv så gick jag upp 25 kg Men tack gode gud så har alltihopa runnit av mej utan minsta ansträngning.

• Viffy

Ja jag hade också mycket vätska. Fy så benen, framför allt, såg ut.

Skönt att det gick så snabbt för dej att gå ner. För mej tog det nog en månad, men det var ju många kilon som skulle bort, men jag slapp ju anstränga mej för att bli av med dom så det gör ju inget att det var så mycket

• Viffy

Usch, idag trillade Cindy ner från vår säng och som hon grät Känner mej så usel! Men allt verkar vara bra med henne nu.

• Viffy

Becka: 49 kg Men du är kanske inte så lång? Jag väger 57-58 till mina 168 cm men var nere på 53 som minst och som mest var jag upp på 82 när jag var gravid

• Viffy

Bebis2005: Vad skönt att hon är döpt nu och att dagen blev lyckad Vad fick hon för fina presenter då?

Igår var jag och shoppade igen och självklart blev det en massa kläder till Cindy bl.a. en jättesöt mössa. Ska ta kort på henne sen och lägga in i galleriet

• Viffy

Nu har vi varit på BVC och gjort BOELtest på Cindy. Gick jättebra och allt var som det skulle Hon tyckte Cindy var så duktig så och hon kunde lite saker som barn i hennes ålder tydligen inte ska kunna förrän vid ca 10 månader Så stolt så! Och så vägde vi henne och hon har minsann gått upp nästan 200g på nästan en vecka. Det är inte illa

• Viffy

Det är ju syn och hörsel och så är det en utvecklingsbedömning. Om dom sitter stadigt, "pratar" och om dom går upp i krypställning. Det var iallafall vad vi gjorde idag

Svar på tråden Marsmammor 2!!!