Inlägg från: Jefa |Visa alla inlägg
  • Jefa

Marsmammor 2!!!

Har köpt en tomedräkt till Emma! Får se hur det blir. Den var lite stor, men det gör ju inte så mycket. Såg att nån här inne på FL hade en jättesöt jultomte-klänning. Synd att man inte hittat nån sån

• Jefa

Madde
    Den köpte jag på Ullared. Kostade bara 29.95 så priset var ju bra oxå
    Vet dock inte om kvaliten, men vad spelar det för roll när hon ska ha den så kort tid? Hon kommer ju inte ens hinna slita ut den.
    Men borde inte de större affärerna ha sånna? OBS kanske?

• Jefa

Pyret
    Visst är det underbart! Här väntar vi på "pappa". Mamma har hon sagt sen hon var nästan precis 7 månader. Hade vart kul om det första "pappa" kunde komma på söndag!

Är era barn oxå så där glada hela tiden? Emma skrattar och ler jämt!

• Jefa

Grattis från Emma oxå!

Känns som en evighet tills hon är 8 månader!

• Jefa

Är era barn oxå facinerade av vad som finns under köksbordet? Emma kryper jämt dit och sätter sig. Sen bara hon fliner när man frågar vad hon gör där.

Måste säga att just denna tiden, kring 7 månader är klart den bästa!

• Jefa

Hmmm...måste ha lagt in fel bild! Ska lägga upp den som jag menade när jag skickade länken.

• Jefa

Vi använder Semper och Emma älskar dem. Har därför inte ens provat något annat märke. Pyttipannan gillar hon! Även deras desserer gillar hon. Just nu är väl favoriten Djungeldessert!

• Jefa

Emma sa pappa idag!!
    Tänk, första gången hon sparkade så at Jimmy kände det, var oxå på Fars Dag förra året!

• Jefa

Saraseal
    Visst var det. Men jag är mest förvånad över hur hon lyckats träffa BÅDA dagarna med nåt så speciellt...

• Jefa

Madde
    När Emma vaknar så så tar vi upp henne så får hon leka en liten stund (kanske 15 minuter) sen ger vi henne mat och lägger henne så sover hon kanske till 8 eller nåt.

• Jefa

Vi ska inte heller försöka med syskon nu på ett tag. Vi hade bestämt oss för ca 2-3 år mellan. Men så fick jag nåt ryck för typ 2 månader sen att jag skulle ha ett barn till DIREKT!! Gråt tom när mensen kom fast vi skyddat oss
    Då sa vi att vi försöker nu iaf. Gick och var jättelycklig över det. Men så började jag fundera på om det var vad jag verkligen ville. En dag var vi hemma hos min familj och så kollade jag på ett kort på min lillasyster när hon var ca 1-1½ år och gick så där sött ni vet. Då slog det mig att "herregud, detta får jag ju inte missa!". Tror jag skulle få för lite tid med henne genom att vara gravid så snart och sen dessutom ha en liten att ta hand om oxå.
    Så nu får det vänta ett tag till. Det var säkert några konstiga jormoner som flög i mig där först

• Jefa

Åh, är jag yngst

1969 Buz
    1970
    1971 Selma71
    1972
    1973
    1974
    1975
    1976
    1977 HaJoMi
    1978
    1979 Bebis2005, Jennsan, Fiffi M
    1980
    1981
    1982 Norahs mamma
    1983 Leos mamma 05
    1984 Jefa
    1985

• Jefa

Pyret
    Oj, glömde dig Det står ju klart och tydligt att du är 85:a

• Jefa

Vi har ställt Emma på dagis och hoppas att vi får plats i början av april!

Svar på tråden Marsmammor 2!!!