• Anonym

min man frågade om han får binda mig...

Är det vanligt att man vill binda sina fruar??

• Svar på tråden min man frågade om han får binda mig...
  • Anonym

vanligt vet jag inte. men det var ju trevligt att han frågade först? vad svarade du? Du kanske tycker det är jätte häftigt. jag gillar det.

• Anonym

Min man vill också binda mig men jag vet inte...
    Jag har bundit honom flera gånger och tycker nog mer om det.

• Anonym

tycker det känns liiite så obehagligt........verkar ändå vara en fantasi folk har...

• Anonym

Anonym (hur?) skrev 2009-05-19 15:40:23 följande:

Hur binder man, rent praktiskt?
    snöre, knutar, någonstans där det går att binda fast. sänggaveln. sängbenen, element?
  • Anonym

vet inte faktiskt....

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-19 15:35:36 följande:
    Är det vanligt att man vill binda sina fruar??
    Det i alla fall är ovanligt att binda mer än en fru...
  • Anonym

känns som att jag kommer få panik....hur var det för er som provat?

• Anonym

Strumpbyxor som är väldigt elastiska brukar vi använda. Man sitter fast men skulle komma ur om man velat.

• Anonym

Trestade det inatt.... så jäkla upphetsande var det... vi somnade inte förrens vid 4 tiden i morse.....

Vi använde scarves

• Anonym
    Kärleksknop skrev 2009-06-19 00:39:36 följande:
    Vad menar du med "tända"? Sånt pysslar i alla fall inte vi med. När VI gör barn tittar jag i taket och tänker på nationens fortlevnad i alla fall. Njuta är inte till att tänka på, sådant är för luder och andra skarn!
    Skönt att jag är ett luder
  • Anonym

Jag är väldigt inne på att bli bunden jag med, och min man är öppensinnad och tänder på det han med. Nackdelen är att jag är lite nogrann och klan störa mej väldigt på om t.ex. ett rep är hårdare spänt än ett annat eller om det sitter snett eller så. Små skitgrejer igentligen, men noga för mej... Min man är tvärt imot. honom kvittar det med sånt. DEär blir det lite fel, och dessutom så har han lite taskig fantasi och är jättedålig på att binda bra/snyggt/bekvämt/praktiskt..... HUr ska jag göra för att inte såra han när jag säger hur jag vill ha det?? Han "kan själv" och är väldigt stolt, så risken är stor att han tappar lusten för det helt...! =/ Det vill jag inte, för jag vill ju bli bunden!! =) Några förslag?? Jag kanske skulle tipsa honom om two knotty boys??

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-17 23:28:12 följande:
    Jag är väldigt inne på att bli bunden jag med, och min man är öppensinnad och tänder på det han med. Nackdelen är att jag är lite nogrann och klan störa mej väldigt på om t.ex. ett rep är hårdare spänt än ett annat eller om det sitter snett eller så. Små skitgrejer igentligen, men noga för mej... Min man är tvärt imot. honom kvittar det med sånt. DEär blir det lite fel, och dessutom så har han lite taskig fantasi och är jättedålig på att binda bra/snyggt/bekvämt/praktiskt..... HUr ska jag göra för att inte såra han när jag säger hur jag vill ha det?? Han "kan själv" och är väldigt stolt, så risken är stor att han tappar lusten för det helt...! =/ Det vill jag inte, för jag vill ju bli bunden!! =) Några förslag?? Jag kanske skulle tipsa honom om two knotty boys??
    Handbojor med ludd... kan knappast knytas fel
Svar på tråden min man frågade om han får binda mig...