Inlägg från: Kärleksknop |Visa alla inlägg
  • Kärleksknop

min man frågade om han får binda mig...

Min man binder mig ofta, det är något jag inte känner att jag vill leva utan

Men du verkar inte riktigt lika säker. Om du inte känner att det är intressant för dig ska du inte låta honom göra det.
    Om du däremot är nyfiken på att ta reda på ifall du tycker om det så tycker jag att du ska börja försiktigt.
    Testa att låta honom binda dina händer lite löst framför dig och se vad du tycker om det. Fundera på vad han kan göra för att få dig att känna dig trygg och prata med honom om det. Viftar han bort det och inte tar det på allvar ska du inte låta honom binda dig.

Det viktigaste när man blir bunden är att knutarna inte snör av blodcirkulationen eller dras åt så hårt att man klämmer nerver för hårt. Man ska se till att använda knutar som inte glider och riskerar att dras åt undan för undan.
    Man ska kolla färg och temperatur med jämna mellanrum för att se till att cirkulationen hålls igång i händer och fötter.

Jag rekommenderar att ni söker på Two knotty boys eller Twisted monk för intruktionsvideos till både grunder och med avancerade bindningar.

• Kärleksknop

Anonym (been there) skrev 2009-05-19 22:46:03 följande:

jo nog har man testat det... och iofs är det roligt med rollspel i sovrummet, men jag gillade det inte av den enkla anledningen att det går inte variera sig så mkt i ställningarna. haha! annars var det helt kanon. men man måste våga lita på partnern, och veta att de närsomhelst kan avbryta och ta loss knutarna om man inte känner för det längre.
    Det är klart man kan variera sig! Finns ju hur många ställningar som helst!
  • Kärleksknop
    Decnet skrev 2009-06-18 04:27:50 följande:
    Jag har aldrig förstått mig på dedssa extremt kvinnoförnderande frihetsberövande lekar.. hur kan man ens tända på sånt.... ush.. och tviii..
    Vad menar du med "tända"? Sånt pysslar i alla fall inte vi med. När VI gör barn tittar jag i taket och tänker på nationens fortlevnad i alla fall. Njuta är inte till att tänka på, sådant är för luder och andra skarn!
  • Kärleksknop
    Anonym skrev 2009-07-02 17:01:17 följande:
    Skönt att jag är ett luder
    Usch och fy, jag tycker att du genast ska göra bot och bättring!
Svar på tråden min man frågade om han får binda mig...