• Anonym

Aldrig få flirta mera---

Hej!

Jag har världens underbaraste pojkvän och vi skall inom några veckor få vårat första gemensama barn. Jag har en till från ett tidigare förhållande.

Inatt drömde jag om en yngre kille som jag bara vet namnet på. Har aldrig pratat med människan men han ser otroligt bra ut i mina ögon.
    Jag drömde att vi var på samma fest och vi satt och pratade o flirtade lite.
    Sen vaknar jag av att det går som ett manta i mitt huvud som sa " Det är INTE värt att förlora världens bästa pojkvän och pappa till mitt barn för ett hångel på en fest!!! Det är INTE värt att.... om och om igen!!

Skulle jag någonsin vara otrogen skulle jag inte veta vart jag skulle ta vägen! Neeej fy aldrig!!!
    Men ändå kommer ju tanken... Tänk att aldrig mera få flirta lite, få fylle pussas lite på krogen. Måste säga att jag saknar spänningen lite... :-P

Vet att jag inte är ensam om att känna så här men är det vanligt??
    Hur känner ni?

• Svar på tråden Aldrig få flirta mera---
  • Taggtroden

Jag har faktiskt inga känslor åt det hållet, men sedan så flirtar jag en hel del fast att jag är gift! Min man är dock inte det minsta svartsjuk och har inget emot detta.
    Det jag vill säga är, att du kan väl flirta fast att du har ett förhållande? Det behöver ju inte innebära att du måste pussas och vara otrogen?

• Stårschan

Jag har varit tillsammans med min man i snart fjorton år. Det skulle aldrig falla mig in att vara otrogen mot honom, men visst småflörtar jag ibland med andra, och visst blir jag kär i andra och drömmer om att kyssa andra. Men jag GÖR det aldrig. Det jag egentligen är kär i är ju själva pirret i magen. Så länge jag känner det, är jag nöjd. Jag behöver inte gå längre för att stilla mina begär. Dem tar jag ut hemma hos den man som jag älskar över allt annat.

• Anonym (mamma till 5)

Gravhormoner som spökar !?

• Anonym (Falda)

Det är nog relativt vanligt att man tänker som du tror jag, när man har varit tillsammans ett tag och håller på att t.ex. gifta sig eller skaffa barn. klart man saknar det lite, men det är ju ändå mer värt att ha ett fast förhållande med någon man älskar eller hur?

• Clobberella

Flirta får man väl? Jag får i alla fall, och gör det också.

• Airlee

För mig är det de där små sakerna som (bland mycket annat) gör livet värt att leva. Därför trivs jag bra med att leva i en relation där jag får äta kakan och ha den kvar, så att säga.

• To be or not to be

se men inte röra så likadant med lite flirtande skadar ej men d e ju upp till var o en vart den ställer sig i den frågan ,eller om man går över gränsen med flirtande

• Anonym

man KAN äta kakan och ha den kvar, till och med på ett schysst sätt!

fast förhållande är trevligt ja men jag ser inte motsättningen i att få busa lite också, bara man är ärlig. få partnern att inse samma sak först bara!

• enny signatur

som övriga säger så behöver det ena inte utesluta det andra

• Anonym (kille29)

Har aldrig förstått det här med flörta om man är i relation.
    Vad är det för mening? Få bekräftelse på att man fortfarande har "det"?

Svar på tråden Aldrig få flirta mera---