• Anonym (Undrar)

Vitt sekret under förhuden, som luktar illa. Vad kan det vara?

Ja, precis som rubriken lyder.

Nån som vet vad det kan vara?

Min sambo vill helst slippa gå till doktorn och visa snoppen, därför frågar jag här först...

Nån som haft samma problem?
    Er sambo, man, pojkvän?

• Svar på tråden Vitt sekret under förhuden, som luktar illa. Vad kan det vara?
  • Anonym

Låter som att han borde tvätta sig antingen oftare eller mer sällan beroende på vilket han gör mest nu. I vilket fall som helst bör han skita i tvålen eller använda en så mild och framförallt ph-neutral tvål som möjligt. Hjälper inte detta på ett par dagar, marsch iväg till snoppdoktorn utan att passera gå.

• allt eller inget

Om du känner med dej att du inte tvättar dej var dag så borde du gå till doktorn omedelbart för att få hjälp.

• Anonym (....)

skulle rekomendera att testa tvätta av den lite oftare för det låter som flens. Men kan ju vara flytningar. Så testa tvätten annars får han gå till dr och kolla efter infektioner/sjukdomar.

• Anonym (urk)

varför har man "matnamn" till nåt så äckligt...blääh!!!

• Anonym (Undrar)

Ni som svarar flensost och att han borde tvätta sig oftare... Väx upp.

Om det vore så enkelt. Man vet väl för fan om man tvättar sig eller inte. Då skulle jag ju inte behöva skriva här och fråga.

• Anonym (Love)
    Anonym (Undrar) skrev 2009-05-25 22:04:09 följande:
    Ni som svarar flensost och att han borde tvätta sig oftare... Väx upp. Om det vore så enkelt. Man vet väl för fan om man tvättar sig eller inte. Då skulle jag ju inte behöva skriva här och fråga.
    men hur ska vi här veta om han tvättar sig eller inte?
  • LinaRosell

Det bästa är nog att gå till DR och fråga där. då får han veta direkt precis vad det är och hur han ska bli av med det...
    men kliar det eller gör ont eller nåt sånt?

• Anonym (e)

om han nu är en normalt hygienisk person så får han väl gå till doktorn... be honom söka på en könsmottagning om ni bor i en större stad så är han ju garanterad att de är vana. Det lär väl vara just svamp eller någon infektion på ollonet.

• LinaRosell

Fast jag förstår att han tycker det är obehagligt att gå till läkaren.. Vi kvinnor har det väl lite lättare hos Gyn än vad de har..kan jag tänka mig;)

Svar på tråden Vitt sekret under förhuden, som luktar illa. Vad kan det vara?