Teckenblödning???
Hallå =)
Såg imorse att jag har fått en blödning, och undrar om det kan ha varit en teckenblödning??
Hur lång tid efter ni fått teckenblödning startade eran förlossning??
Tacksam för svar, är så nervös nu =)
Hallå =)
Såg imorse att jag har fått en blödning, och undrar om det kan ha varit en teckenblödning??
Hur lång tid efter ni fått teckenblödning startade eran förlossning??
Tacksam för svar, är så nervös nu =)
Heeeeej,
det e nog slemproppen som gått. Fick sådär i lördags å sen har det varit lite rosastrimmiga flytningar då å då sen dess. Betyder att livmoderhalsen öppnat sig men kan ändå ta ett tag innan förlossningen sätter igång! Det kan gå på 1-2 dygn men oxå dröja typ 2 veckor..Jätte olika. Jag satt helt förberedd i lördags men det var ju onödigt.
Jag hade en blödning, samt lite vattniga flytningar runt 12 tiden på dagen med mitt första barn, och klockan 15 kom första värken. Sonen föddes samma natt.
Åh vad spännande =)
Det här var inte ihop med flytningar dock, utan det var bara mörkt blod... hoppas det är på G nu =)
Fick en blödning med min första pojk vid tio tiden på morgonen. Hade inga värkar eller nått förrens vid halv tre på natten då jag vaknade utav dom. Knappt fyra timmar senare va han född.
Så för mig va han ute på mindre en ett dygn efter blödningen.
Lycka till och hoppas att bebis vill titta ut snart!
vaknade inatt av att jag hade blodat ner mina trosor rätt rejält, har haft ont i magen sen igår men efter blödningen så har det blivit värre.Mina var inte heller slemblandade utan "bara" blod. Hoppas också på att det är på gång nu precis som du
Håller tummarna för dig!!! Lycka till!!!
tant Plasthandske skrev 2009-05-20 12:34:44 följande:
är beräknad till den 25 jag med
tant Plasthandske skrev 2009-05-20 12:46:58 följande:
Hur går det för dig TS?
Ja du... Jag går här o väntar på att nånting ska hända hehe =)
Tror att bitar av min slempropp har lossnat... så det betyder väl inte längre att det snart händer nåt? Men jag går ändå här och hoppas =)