Foglossning, ischias, feber... what the hell! Kan muskelinflammation orsaka feber???
Det tar aldrig slut!!!
Har foglossning så det känns i kotorna i ländryggen, smärtan sprider sig ned på höger sida. Som "pricken över i" så har jag ischias. Smärtan av detta har skett i olika grader. Allt från att jag inte kunnat resa mig och grinat av varje rörelse till att kunna röra sig så gott som smärtfritt.
Har fått akupunktur, senast igår. Har ätit Diklofenak (som är feber-, inflammations- och smärtnedsättande). När jag äter det så försvinner ichiasen snabbt och nästan helt. MEN kommer tillbaka efter kanske en vecka. Jag försöker rehabilitera mig och har fått övningar av min sjukgymnast. Och jag har tränat men ändå kommer skiten tillbaka! Blir tokig!! Tydligen finns det risk för diskbrock så nu måste jag verkligen bli bra!
Nu har jag oförklarligt fått feber. För ca: 6 veckor efter förlossningen fick jag feber och endast feber. Nu ligger jag här, 8 veckor efter förlossningen, och har feber som stiger. Känner inga förkylningssymptom. Ischiasen är oförändrad trots akupunktur igår. Tog även en diklofenak i natt. Den har inte hjälp!? Det brukar den göra.
Kan muskelinflammation orsaka feber??
Vad f-n ska jag göra?? Hjälp!