Inlägg från: Anonym (har också ont!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (har också ont!)

Tradolan?

kaka123 skrev 2009-05-24 06:39:36 följande:
    Anonym (har också ont!) skrev 2009-05-24 06:26:53 följande: Det där var förmodligen det dummaste jag läst här hittills. Hur kan du i första meningen försaka tradolan om du i nästa säger att dexofen är bra? Tradolan och dexofen är ganska likvärdiga både vad gäller effekt och biverkningar. Du jobbar inom vården och sitter och uppmuntrar folk att be vänner dela med sig av mediciner dom har fått utskrivna. Du om någon borde väl ändå veta att det är det sista man ska göra? Anledningen till att vissa mediciner kräver recept är för att det kan få förödande konsekvenser om man äter en medicin man inte blivit ordinerad. Det är tex inte ovanligt med allergiska reaktioner etc.
    menade givetvis INTE att man ska äta andras mediciner regelbundet, men jag har ätit dexofen innan och vet därför att jag klarar av dem och att dem hjälper, och jag menade att tradolan är rävgift för MÅNGA men fungerar jättebra på andra som det är med alla mediciner! Jag tänkte på att TS hade så sjuukt ont och tänkte att om hon har en kompis som kanske hade någon värktablett att avvara kan det kanske vara värt det om man har sådan tandvärk. Men va fan, alvedon kan ju ha hemska biverkningar på en men fungera jättebra på någon annan!

I alla fall så hoppas jag att det löser sig för dig TS!
Svar på tråden Tradolan?