• ErikochOskar

Älskar min bonus son

Är bara lite nyfiken på om de e så ovanligt att jag som bonusmamma kan säga att jag älskar min bonus son....Jag hänger väldigt mycke i Styv/Bonus trådarna här på fl och hittar väldigt sälla (nästan aldrig) bonusföräldrar som älskar sina bonusbarn...Jag kan med handen på hjärtat säga att jag älskar honom precis lika mycke som jag älskar våra två gemensamma söner, jag skulle gå genom eld för alla "våra" pojkar.

Jag har verkligen en jätte bra Biomamma oxå som jag kommer jätte bra överäns med och vi verkligen respekterar varnandra, hon respekerar verkligen våran familj. Hon säger att hon inte kunde tänka sig någon bettre bonusmamma till sin son och att jag har fåtta hans pappa å bli en bättre pappa till deras gemansamma son, far å son hade inte så bra relation när jag träffa honom. Han var en ganska omogen pappa.

Jag tror att mina situation är ganska ovanlig...eller?? *Nyfiken*

• Svar på tråden Älskar min bonus son
  • ErikochOskar
    Sol Angelica skrev 2009-05-21 13:58:39 följande:
    Självklart älskar man sina bounsar... Eller?  Skulle inte kunna tänka mig en värld utan mina killar.. Och dom kommer att bli världens bästa storebröder om ungefär 6 veckor...
    De e inte så självklart {#lang_emotions_smile} när man läser trådarna här....jag själv tycker att de ska va de....
    Min bonus e världens stoltaste storebror till sina tvillingbrorsor...

*lycka till med den lille {#lang_emotions_smile}
  • Sol Angelica
    ErikochOskar skrev 2009-05-21 14:43:23 följande:
    De e inte så självklart  när man läser trådarna här....jag själv tycker att de ska va de....Min bonus e världens stoltaste storebror till sina tvillingbrorsor...*lycka till med den lille
    Tack så mycket...

Fattar inte hur man inte kan älska sina bonusar.... Självklart är dom jobbiga, nosiga, retliga mm, mm nån gång.
    Men säg NÅGON som inte är det ibland. Jag vet at jag är det...

Det är mänskligt!! 
  • FIame

Låter supergulligt. Hoppas jag träffar en snygg, ung tjej som tänker som du .

• Moa81

här är en till!!! Jag älskar min bonusson precis lika mkt som min dotter, de mina två barn {#lang_emotions_heart}

ღ Hilma 070330 ღ
  • ErikochOskar
    FIame skrev 2009-05-24 20:11:42 följande:
    Låter supergulligt. Hoppas jag träffar en snygg, ung tjej som tänker som du .
    Håller tummarna för dig att du hittar den rätta... {#lang_emotions_smile}
  • ErikochOskar
    Sol Angelica skrev 2009-05-23 23:13:00 följande:
    Tack så mycket...Fattar inte hur man inte kan älska sina bonusar.... Självklart är dom jobbiga, nosiga, retliga mm, mm nån gång.Men säg NÅGON som inte är det ibland. Jag vet at jag är det...Det är mänskligt!! 
    Precis, "mina" barn e ju inte mindre trottsiga, eller bråkar mindre bara för att dom har mina gener...alla barn trottsar och bråkar ju.... {#lang_emotions_smile}
  • ErikochOskar

Längtar så jag håller på att dö han har vait borta i 1 vecka ...men han kommer hem igen på fredag...å då e han här i 2veckor...vi har 2veckors byten....hur har ni andra de?

• Courage

Så varför bara"ErikochOskar" Saknas ett namn kanske?

• ErikochOskar

Jag skaffade min sida här på fl när jag väntade erik och oskar, och då var inte relationen men Alexanders mamma så väldigt bra och hon har oxå en sida här så jag heter så enbart för att jag inte ville strö salt i de redan öppna såret som fanns då....Idag skulle jag utan problem kunna ändra de men de har bara blivit till en vana att jag heter samma som jag har hetat hela tiden....

• Svartamoln

Glad för er skull!!!! Ta vara på det, var STOLT och njut.
    Tyvärr är det för sällan det är så... =/

Jag älskar min bonusdotter högt och känner som du - skulle gå genom eld och vatten för henne! Hon är en fantastisk liten (stor) tjej som jag aldrig skulle vela vara utan i mitt liv. Hon berikar min tillvaro!

Svar på tråden Älskar min bonus son