-
-
Svar på tråden Gurkmeja, när slutar jag vara gul?!
-
Men fan!
Såg nyss att de vita kläderna som jag slängde in i maskin med mina kläder med gurkmeja på nu är pissgula!
Jag tycker inte om gurkmeja mer
-
Prova att skrubba lite med citron på huden. Kanske kan hjälpa...=)
-
Ska testa det,,,tackVerkligen skrev 2009-05-21 12:15:06 följande:Prova att skrubba lite med citron på huden. Kanske kan hjälpa...=)
-
Testa med lite olja annars.
-
eller blanda ut mer gurkmeja med lite olja och smörj in hela dig och säg till alla som tittar på dig: Va fan, lyser inte solen på dig eller?
-
Ha ha ha.Little Ms Chatterbox skrev 2009-05-21 15:15:48 följande:eller blanda ut mer gurkmeja med lite olja och smörj in hela dig och säg till alla som tittar på dig: Va fan, lyser inte solen på dig eller?
Ja det kanske är lika bra -
Gurkmeja har jag aldrig förstått syftet med, det tillför ingen smak till maten utan färgar den bara gul. Dessutom bidrar den till att färga tänderna gula och jag vill helst ha så vita fina tänder som möjligt!
(Men jag har ändå kryddan hemma fastän jag ifrågasätter den, jag är motsägelsefull m.a.o.)
-
Är kläderna helvita så kan du lägga de i klorin.Fidelis ad urnam skrev 2009-05-21 10:49:00 följande:Men fan! Såg nyss att de vita kläderna som jag slängde in i maskin med mina kläder med gurkmeja på nu är pissgula! Jag tycker inte om gurkmeja mer
-
Jag köpte hem gurkmeja för att den ingick i ett recept, men det var första och sista gången jag köpte hem den.Sashimi skrev 2009-05-21 15:17:42 följande:Gurkmeja har jag aldrig förstått syftet med, det tillför ingen smak till maten utan färgar den bara gul. Dessutom bidrar den till att färga tänderna gula och jag vill helst ha så vita fina tänder som möjligt! (Men jag har ändå kryddan hemma fastän jag ifrågasätter den, jag är motsägelsefull m.a.o. )
Har även jag lärt mig att den enbart ger färg och missfärgar det mesta.
Mina fotsulor är KNALLGULA! -
Det är dels min sport-BH och ett par trosor i glasigt material som inte tål blekning så bra.La Lola skrev 2009-05-21 15:18:40 följande:Är kläderna helvita så kan du lägga de i klorin.
Tänkte även jag den tanken