• Lorezia78

Ruvardag 2

Jag är i Ruvardag 2 , någonannan som är i början av Ruva så kan vi dela våran svåra tid med varandra?

• Svar på tråden Ruvardag 2
  • Dykare

Hej. Jodå här har du en på ruvardag 3. Nu börjar jakten på symptomen. Känner just ingenting, men det borde man å andra sidan inte göra så här kort efter. Du då?

• Lorezia78

Hey Dykare,
    jag vet faktiskt inte, jag har lite tränningsvärk i magen och lite mild illamående som kan väl beror på dålig mat jag åt igår
    men hur man egentligen orkar med de dagarna? hehe även om jag bestämde mig att tänka bara positiv så allt kommer att gå bra för oss

• eros2000

Hej hej! Fick tillbaka en liten stjärna i onsdags...så antar att det är ruvardag 3 idag.. Har ikväll haft mycke stickningar i brösten och magen är som en ballong.. tycker själv att vårtgården blivit något mörkare oxå. Har tidigare vart gravid och hade samma symptom, där brösten och magen svullnade... slutade tyvär i missfall i v. 10, men känslan är den samma, så hoppas de är gravtecken jag har.

Hoppas vi får plussa snart tjejer!!!

• pusslan

Hej!
    Vi fick tillbaka vårt lilla frö i tisdags så jag är väl på ruvardag 4. Känner mig också uppsvälld om magen men jag litar inte riktigt på att det är ett symptom. Har varit gravid förut, på naturlig väg, men då hade jag inga symptom så här tidigt. Kommer dock ihåg att jag hade något som påminde om mensvärk och som satt i ett par veckor. Men det kom inte så här tidigt, snarare strax före och omkring bim.
    Vet ni när embryot fastnar? Vårt är odlat två dagar.

• Lorezia78

Hej alla!
    Jag hörde att embryon fastnar mellan dag 5-7 men är inte hundra
    idag vaknade jag med huvudvärk och det känns min molvärk ändrade sig till annat sätt, fast egentligen är försumbart.
    hade ni också lite blod/bruna flytning efter ET? jag hade det men nu är allt borta?

• Lorezia78

dagensslut börja närma sig, och fortfarande hopp och räddsla som blandas och vrider runt
    huvudvärk, lite illamående,lite mens/molvärk i magen osv osv...det är de enda jag tänker på nu förtiden och trots att tiden går så långsamt för TD ändå jätte fort för Tenta som är 5 juni och ork som bara försvinner ... önskade mig släppna allt tänkar och koncentrera mig på något bättre än att tolka/vänta/önska varje symptom som en graviditetsbekräftelse

• Dykare

Här har ni en utan symptom. Är på rd 4 så det är ju tidigt, men ja ni vet. Då jag var gravid efter förra IVF:en så vet jag att mina bröst kliade, ´men jag tror det dröjde över en vecka efter återförandet. Önskar bara att jag börjar känna något snart.

• Lorezia78

Idag är den fjärde RD, vaknade med huvudvärk igen, det här huvudvärket vill bara inte släppa, nu är 3 dagar i rad som det skuggar mig:(
    annars är ganska ok och som vanlig, lite molvärk i magen och bröstvårtan
    men det får vara så, vill inte låta allt möjliga symptom och påhittade smärta jag känner förstöra mig dag, det är härligt där ute så bara njut av den:)

• Lorezia78
    Dykare skrev 2009-05-23 20:10:02 följande:
    Här har ni en utan symptom. Är på rd 4 så det är ju tidigt, men ja ni vet. Då jag var gravid efter förra IVF:en så vet jag att mina bröst kliade, ´men jag tror det dröjde över en vecka efter återförandet. Önskar bara att jag börjar känna något snart.
    Att du har ingen ont i magen är bara sååååååå skönt, önskade att jag bli av med det med
  • Dykare

känner inget idag heller. Pust. Känner mig nere för tillfället. Tänk om man kunde låta bli o tänka en liten stund i alla fall...

Svar på tråden Ruvardag 2