Ruvardag 2
Jag är i Ruvardag 2 , någonannan som är i början av Ruva så kan vi dela våran svåra tid med varandra?
Jag är i Ruvardag 2 , någonannan som är i början av Ruva så kan vi dela våran svåra tid med varandra?
Vad tiden går sakta när man väntar eller vad säger ni?
Känner heller inget mer än väldigt öm i mitt vänstra bröst, skumt...
Hoppas hoppas hoppas på ett positivt resultat av detta!
Förresten, det kanske är en dum fråga, men detta är mitt första försök så jag vet inte så mycket om detta ännu.
Om man säger att det inte ägget fäster sig på detta försöket nu, då borde det väl komma en mens?! Undrar när den borde komma i så fall. Om det borde hända innan provdag, dvs dag 18 eller efter...
Är på RD7 idag precis som du Lorezia!
Kul att kunna följa varandra
Jag har också TD den 7 juni. Har du tänkt på att det fakistkt är nästa vecka
Då kanske en härlig resa startas. Men försöker intala mig själv att inte hoppas allt för mycket. Men chansen finns ju ändå !! Vi hörs
Just nu känner jag ingenting, men igår hade jag lite mensvärks-liknande smärtor i magen.
Försöker du leva på som vanligt nu eller tar du det lite lugnare än vanligt?
Jag försöker att inte stressa så mycket, får för mig att det kan påverka negativt.
Fick tillbaka ett ägg idag. Nu skall man alltså behöva gå och undra i 2 veckor! Har fortfarande en del känningar efter ÄP i måndags. Var ute och gick på lunchen och fick ont efter det, dumt skulle ha tagit det lugnare...
Jag har massa känningar. Vet ju inte vad det beror på eftersom kroppen blir proppad med Crinone..
Illamående, törstig,kissnödig, trött och brösten ser inte kloka ut.
Ruvardag 5. 6 dagar sen ET.
Fortfarande molvärk så fort jag gå upp i sängen och dessutom sååå törstig jag med!
Kvinna81
jag tror inte stress påverkar embryon på någon sätt och vis men däremot dig själv påverkar ju stressen lätt:) så håll dig borta ifårn dumma stress och
alla
låt oss tro på de bästa och hoppas och önskas allt går bra för oss vilket det gör det tids nog
Blev som jag trodde... minus på stickan...men en liten ljusning vart de när de sa att vi hinner ett frysförsök innan semester!! Hoppas bara att allt ser ok ut på kontrollen den 12 juni.
Är inne på RD 8 och tycker jag har lite "mensvärk" känningar idag. Vet att det inte behöver betyda något, men man är ju ganska så nojjig
Någon mer som har som mensvärk medan ni väntar på provtagningen?
Jag är på rd 9 .får jag hänga här ? Ont om ruvartrådar just nu .Jag har inte mycket känningar tyvärr ,bara ont i magen av och till. Detta är mitt fjärde återförande ,andra IVF .
Ont i brösten får man ju av vaggisarna ,,det vet jag vid det här laget så det är inget att räkna med.Lycka till alla.
Lorezia, har du testat dig än idag? Jag kunde inte sova längre och var tvungen att göra ett test. Saken är att det såg ut som ett plus, , men den vågrätta linjen var ganska svag. Känns lite osäkert. Jag hade bara ett test och vågar inte skrika av glädje än. Hur gick det för dig?? Funderar på att åka de 5 mil jag har till närmsta stad som har apotek öppet idag och köpa några test till. Lycka till !!!
Kram kram
kvinna81, håller tummarna att det var ett + du såg. Svagt eller inte svagt skall väl egentligen inte spela någon roll, ett + är ett +!
Själv är jag på RD 11, testdagen närmar sig med stormsteg. Känns nästan lite läskigt, man vill ju så mycket....
GRATTIS. Känns helt underbart och lite för bra för att vara sant. Jag har ju inte fått min graviditet bekräftad ännu. Men jag är också hoppfull.
Det var ju ett + jag såg på stickan
Lycka till i alla fall och vi får hoppas att det ska gå hela vägen för oss nu.
Det är vi verkligen värda.
Ha det så bra!!