• Mistys Daisy

Gummiband nytt mode?

Ser nästan varenda "yngre ungdom" gå runt med massa gummiband längst ner på jeansen/byxorna!  

Tycker Ni det ser snyggt ut?
    Jag tycker det liknar kassler i nät!

• Svar på tråden Gummiband nytt mode?
  • Mistys Daisy
    lovemyboys skrev 2009-05-22 18:32:43 följande:
    Jag vet inte .....jag börjar väl få åldersnojja.... Men jag tycker det är fränt!!
    Hej!

Jo, det kan väl se fränt ut oxå!
  • lovemyboys
    Mistys Daisy skrev 2009-05-22 18:45:16 följande:
    Hej! Jo, det kan väl se fränt ut oxå!
    Hejhej!!

Joo,ibland så får jag lära mej tycka saker e snyggt...som när tights under kjol blev poppis...då isiotförklarade jag nötterna som gick i det....nu ÄLSKAR jag det själv....

Men smaken är olika!! Och tur är väl det!!
  • Ariel o Melodys Mom

Såg detta fenomen redan för 6 år sedan i sthlm. Tyckte att det såg knäppt ut då och gör det nu också. Finns snyggare stilar.

• carola1977

Ariel o Melodys Mom skrev 2009-05-22 18:50:10 följande:

Såg detta fenomen redan för 6 år sedan i sthlm. Tyckte att det såg knäppt ut då och gör det nu också. Finns snyggare stilar.
    Ja det är väl ett ganska gammalt fenomen och jag tror inte så många går runt så här nu. Eller?
  • Mistys Daisy
    carola1977 skrev 2009-05-22 18:51:04 följande:
    Ariel o Melodys Mom skrev 2009-05-22 18:50:10 följande: Ja det är väl ett ganska gammalt fenomen och jag tror inte så många går runt så här nu. Eller?
    ser dom överallt!   Göteborg!
  • Ariel o Melodys Mom

Jag hörde på radion om nån ny wannabe brat stil som härjade i Göteborg nu. Det måste vara den.

• WimsA

Njaaa den stilen verkar nyss ha hittat hit till Landskrona. Massa gummsnoddar i alla dess färger, ja jag förstår då inte mig på det.

• Dinturiel

Fult!

googla partille-johnny så får ni se en massa fina bilder på detta fenomen

Svar på tråden Gummiband nytt mode?