• Lonestar609

Johan Palm - Emma-lee

Äh, tyckte jag hörde en ny bra låt på radion idag men så var det bara den där Johan Palm som hade släppt sin första singel.. Pallar inte killen för fem öre men låten var ju bra.. Damn it!

• Svar på tråden Johan Palm - Emma-lee
  • Eisa

Roligt med kommentarerna på youtube till denna låt. En brud ba "Johan Palm JAG ÄLSKAR DIG! Här är mitt nummer: xxxxxxxx" (hon skrev ut sitt nummer)

Stor risk att Johan ringer.

• Lonestar609

Hehe, bara att någon med hemligt nummer börjar sms:terrorisera henne och utge sig för att vara pojken Palm

• Fru waran

gillar Johan Palm starkt, han kommer säkert att gå långt

• Lonestar609

Han är ju så stressad att han springer om sig själv tre varv på en löparbana, typ.. Funderar varför du gillar honom starkt?

• Fru waran
    Lonestar609 skrev 2009-05-22 21:00:51 följande:
    Han är ju så stressad att han springer om sig själv tre varv på en löparbana, typ.. Funderar varför du gillar honom starkt?
    Han är cool såg honom i idol, han gick sin egen väg och var Johan Palm. Hur roliga är tex Marie Picasso, Kevin Borg eller Danny??Kevin Borg har iofs röst, men hur rolig är han?? Johan Palm är kul (om man bortser från hans hysterisk fans)
  • Fru waran

Fru waran skrev 2009-05-22 21:04:59 följande:

Han är cool såg honom i idol, han gick sin egen väg och var Johan Palm. Hur roliga är tex Marie Picasso, Kevin Borg eller Danny??Kevin Borg har iofs röst, men hur rolig är han?? Johan Palm är kul (om man bortser från hans hysterisk fans)
    och ÄR johan Palm ska det stå... inte var.
  • Lonestar609

Fru waran skrev 2009-05-22 21:04:59 följande:

Undrar var Johan Palm hade varit utan sina skrikande fans? Han har ju visst något, skrällde ju för mig som tyckte att singeln var bra Kanske just för att det inte var likt den genre han höll sig inom när han var med i Idol?..
  • Fru waran
    Lonestar609 skrev 2009-05-22 21:11:45 följande:
    Fru waran skrev 2009-05-22 21:04:59 följande: Undrar var Johan Palm hade varit utan sina skrikande fans? Han har ju visst något, skrällde ju för mig som tyckte att singeln var bra Kanske just för att det inte var likt den genre han höll sig inom när han var med i Idol?..
    Men han var bra i idol med. Och det bästa var att han valde de låtar jag var besatt av när jag var i hans ålder och tyckte han gjorde de bra... typ verve och suede...
Svar på tråden Johan Palm - Emma-lee