Johan Palm - Emma-lee
Äh, tyckte jag hörde en ny bra låt på radion idag men så var det bara den där Johan Palm som hade släppt sin första singel.. Pallar inte killen för fem öre men låten var ju bra.. Damn it!
Äh, tyckte jag hörde en ny bra låt på radion idag men så var det bara den där Johan Palm som hade släppt sin första singel.. Pallar inte killen för fem öre men låten var ju bra.. Damn it!
Jag hade själv lite svårt för just de låtarna, kändes som om han hängde precis på kanten; kommer han klara att hålla tonerna eller ska han tippa över och sjunga falskt? Klarade sig inte helt ur Idol utan det blev ju en del falska toner
Kunde som inte riktigt slappna av och njuta på samma sätt som du kanske kunde göra
Själv diggar jag Danny skarpt, men mycket just för den musikgenren som han är inom, är lite av en dansnörd
Men jag måste erkänna att jag är glatt överraskad av Palms singeldebut och ser faktiskt fram emot att få höra resten!
Just den låten och när han sjöng på det sättet påminde mig om någon annan låt/grupp men kommer inte vilken..
Hihi, gillade Rulltrappas relevanta inlägg
Visst hängde Johan löst en gång? Minns att han såg alldeles likblek ut, kanske trodde att han satt säkert jämt med tanke på alla fans, men vi vet ju sen tidigare år att favoriter har åkt ut alldeles för tidigt just av den anledningen..
Haha, flina lagom du!
Du hade nog grämt dig en del om du inte röstat då.. men då hade han gjort sig till en profil, något skivbolag hade nog huggit tag i honom om han åkt ut då.
Aha, han kommer från Mjölby? Då lärde jag mig något nytt idag
Åh, herregud, NEJ. Varför?!
Min dotter är besatt av honom, men när det dumma programmet slutade så kom hon över honom. Och så släpper han en skiva och hon blir lika addicted igen. -_-
Hihi! Vad ogillar du med att hon är besatt av Johan Palm? Han är väl lika oskyldig och snäll som en lammunge ju
Värre vore om det var någon som missbrukade alkohol och droger etc