Jag vill ha privat gyn. Var och hur fort?
Jag vill ha en privat gynekolog typ omedelbart. Var hittar jag en sån och hur fort brukar man få tid? Det får kosta vad det kosta vill.
Jag vill ha en privat gynekolog typ omedelbart. Var hittar jag en sån och hur fort brukar man få tid? Det får kosta vad det kosta vill.
Ja var bor du???
I gävle har vi en bra.
Stockholm. Vet du hur fort man får tid i vanliga fall ungefär hos en privat?
Här har du 211st hitta.se/SearchMixed.aspx
Var i Sverige ska den finnas
72st i stockholm
hitta.se/SearchMixed.aspx&var=stockholm
Otroligt svårt att säga med tid men om du ringer runt kanske någon har tid i veckan
Mama mia på karlavägen har öppen mottagning.
Tackar.
Vet ni om privata gör alla ul och blodprov och sånt som man önskar så länge man betalar för sig eller om man måste tjafsa med dom för att få göra sånt?
Inte för att priset spelar någon roll som sagt men vet ni ungefär hur mycket det går loss på?
Uppsala fungerar också vid närmare eftertanke.
Har någon varit på Linne i Uppsala? Vad tycker ni? Jag vill bara ha en utredning just nu varför jag har så lång menscykel och mest troligt ingen ägglossning. Så ul och blodprover som kollar äl och hypofysen bla. Det får man väl där lätt? Vad jag fattade så gäller frikortet där också?
Du bör nog fråga om de har UL/VUL utrustning, tror inte alla har en sådan.
Blodprov är det inte heller alla som tar utan skickar en till provtagningsklinik.
Mama mia gör ul/Vul och tar blodprov
Är Mama Mia privat? Tar dom alla prover jag vill eller hur funkar det?
Vet inte.
Här är deras hemsida www.mamamia.se/
Har gått på Linnékliniken och gjort IVF. Har bara gott att säga om dem. Trevlig personal, proffsigt bemötande, helt superduper! Gjorde utredning och sådant från annan klinik, så vet inte hur de gör med sådant. Men de verkar väldigt tillmötesgående.
Jag inledde min utredning via en privat gynekolog (innan det där barnlösa året hade gått). Kanske kan vara ett alternativ för dig?