Inlägg från: LePaige |Visa alla inlägg
  • LePaige

    Gruppen för oss som HADE BIM 22-26 Maj.

    hej tjejer! ja då får man hänga här då & se vilka andra som kommer bli tjockisar för jag har då ingen tur.
    men beräknat bim runt midsommar, inväntar äl närsomhelst så här ska det sexas =)

  • LePaige

    fan hade nog med all säkerhet äl igår o vi sexa i förrgår. kan vi ha missat chansen? ska försöka charma karl i säng ikväll, men det kanske är försent?

    hur är det för er andra här inne?

  • LePaige

    ja man kan ju hoppas iallafall. Är det någon mer än jag somhar mer eller mindre ont mest hela tiden i tjejmagen alltså. har ont vid mens & känner mig spänd o svullen vid ungefär äl tid & sen så är det "borta" ett tag tills mensen kommer igen. *suck*

  • LePaige

    Vi har försökt få barn i 4 år så 1 år är ingenting........ men jag förstår känslan över att inget händer =(

  • LePaige

    Vi har gjort flera st ivf försök & under deras sommarstängning roar vi oss med att försöka på egen hand. man vet aldrig kroppen kan helt plötsligt komma igång igen.

  • LePaige

    Jag har studieångest, vill så gärna ha barn & vi har sagt att om vi skulle bli gravida under min studietid så får det bli så då vi vill prioritera barn före allt, blir väl så när man försökt länge men det känns ändå lite jobbigt om man skulle behöva ta studieuppehåll & sen börja igen i en ny klass när man är färdig med ledigheten.

    Är snart 26 & läser högskoleutbildning så inte gymnasium om nån skulle undra ;)

  • LePaige

    Till alla er som funderar på jobb eller byta jobb eller studie uppehåll.
    Det är väl klart att ni ska byta jobb om ni vill, haka inte upp er på ev graviditet för har man otur så tar det längre tid än man tänkt sig & då kanske man har gått miste om en massa medans man gått in i en annan värld där man bara tänker på att bli på smällen.

    Jag skulle väl tycka att det vore lite jobbigt att få barn under studietiden men OM det skulle ske skulle jag helt enkelt försöka fixa det iallafall & glädjas över att man får barn.

    Så låt inte karriären eller den ev högre lönen, eller bättre jobbet gå miste om er för att ni VILL bli gravida.

    Låt detta bli en bonus istället! =)

  • LePaige

    Barn är en gåva, inget man skaffar =) Försöker tänka på det ibland. Men helt ärligt så hjälper det inte alltid då det känns som mest tungt över att man inte har några barn ännu.

    Våra vänner är också i barn tankar & jag är fullkomligt livrädd att nån ska komma & säga att de är gravida för jag skulle bli så lessen/avis så jag skule vilja stänga in mig själv & aldrig mer gå ut.

    Tänker dumma saker som att om inte vi får några barn ska inte de heller få det.
    Usch, jag känner mig såå hemsk :(

  • LePaige

    LillaL: Klart du SKA byta jobb! Din egen hälsa & sinnesstäming framför bekvämligheten =) Lycka till!

  • LePaige

    Samma sak här, jag tänker nog konstant på äl, bim & ja you name it just nu.
    Men tiden går iallafall :)

  • LePaige

    Äl är över här också ska få till det ikväll så man har säkrat det =) Men men det blir som det blir. Får jag mens nu iallafall så börjar vi med ny ivf behandling & kör hormonbeh hela sommaren för att sen göra äggplock i augusti & återföring. Hoppas väldigt mycket på att vi ska klara det själva men det finns en plan B om det skiter sig, men vilket som det blir finns det inga garantier. Nu hoppas vi på fler pluss!

  • LePaige

    Vart inget mys igår, kanske ikväll. men men hade jag äl så tror jag att jag prickade in den. Lite svårt att ligga ner med en nytatuerad rygg ;)

  • LePaige

    här är det drygt en vecka kvar till bim & tiden segar sig fram. tänk att man kan längta så tills mensen ska komma eller inte?
    Har inte alls funderat så hemskt mkt på hur jag mår eller inte mår, väntar ut tiden & får se vad den visar.

    Men det är kul att se hur denna tråden tett sig jämfört med den förra, jäklans vad pepp vi var & det var symtom hit & dit & nu liksom bara får gå eller inte. Känns fan som det. Får väl hoppas på den där förbannande inplanerade ivfén då. Har fått recept & allt, inväntar bara mens om den kommer & sen kör vi igen. men oj vad kul det hade varit om man kunde lyckas på egen hand.

    Kram på er alla kämpare!

  • LePaige

    Åhh känner mig så jävla deppad & känner mig noll gravid. Fan att det aldrig nånsin ska ta sig, blir så fruktansvärt trött på detta.
    Varför i hela fridens namn måste jag gå runt & ha ont i äggstockarna en vecka innan bim & har bim om 4 dagar nu & så är man ändå inte gravid. Blir så j*a trött! & ledsen!

    sorry var tvungen att skriva av mig. & grannen mittemot är till råga på allt gravid & går runt & ler som bara den med magen i vädret, usch & fy!

  • LePaige

    Testade idag, visserligen mitt på dagen om det nu kan ha nån betydelse & det var neg =( har 4 dagar till beräknad bim om det nu stämmer.

    Tror inte det tar sig den här gången heller, j*a h*e f*an .............
    blir nog inga barn här.....

  • LePaige

    emileka: tack för hoppet!

    Idag nu på morgonen har jag känt mig varm & så brukar det kännas när mensen är på ingång så idag står jag på standby inför mensen & blir det så, blir det också start för nästa ivf. Både bra & dåligt.
    Känner sig så jäklans misslyckad för att man inte kan få till en liten en på egen hand, it sucks!

  • LePaige

    MTG: Ja visst är det underbart att det finns hjälp att få, tänk vad hemskt det vore om inte alla ivf bebisar hade fått födas :)
    Tycker inte att en ivf känns jobbig i den bemärkelsen & bebisen blir inte annorlunda. Är så glad att man får chansen, men det är själva behandligen & proseduren. Det är både psykiskt & fysiskt jobbigt & smärtsamt.

    Åhh den väntan, den är värst!

  • LePaige

    Tanten kom lagom till en jävla regnig & tråkig midsommar. Fint det här. Blir ivf för våran del nu. *skit*

Svar på tråden Gruppen för oss som HADE BIM 22-26 Maj.