• Helennnna

"Brun utan sol" istället för att sola. Men alla kladdar av sig på kläderna. Eller?

Har testat några från oriflame och sen dove:s fuktkräm med brun utan sol i. Men det kladdar ju av sig på kläderna. Meningslöst.

Vet ni någon bra produkt som jag kan testa?

• Svar på tråden "Brun utan sol" istället för att sola. Men alla kladdar av sig på kläderna. Eller?
  • Emeli Johanna

ACO s brun utan sol är kanon! Billig som tusan, dessvärre luktar den inte jättegott efter applicering men det gör väl inga?!

• jajajaja

Använd en riktig brun utan sol istället. Räcker att ha den på i ca 2 timmar. Då kan man ju sitta i badrock och kolla på Tv. Sen när man duschat av den ska den inte färga av sig. Möjligtvis på bh-banden bara eftersom de sitter så tight, men inte annars.

• MaddeMamman

Jag tar på den innan jag går o lägger mig, på morgonen smörjer jag med vanlig kräm

• Helennnna
    jajajaja skrev 2009-05-23 22:23:10 följande:
    Använd en riktig brun utan sol istället. Räcker att ha den på i ca 2 timmar. Då kan man ju sitta i badrock och kolla på Tv. Sen när man duschat av den ska den inte färga av sig. Möjligtvis på bh-banden bara eftersom de sitter så tight, men inte annars.
    Vad är en "riktig" brun utan sol då?
  • Helennnna
    MaddeMamman skrev 2009-05-23 22:26:03 följande:
    Jag tar på den innan jag går o lägger mig, på morgonen smörjer jag med vanlig kräm
    Med vilken, dove menar du?
  • jajajaja
    Helennnna skrev 2009-05-23 22:26:32 följande:
    Vad är en "riktig" brun utan sol då?
    Inte såna som Dove och andra som ska ge stegvis färg. En riktig BUS som inte är blandad med bodylotion ger ju färg snabbt, men att sätta på sig doves i 2 timmar bara hade varit ganska värdelöst skulle jag tro. Den ger så lite färg varje gång och ska ju användas som en bodylotion.
  • Helennnna
    jajajaja skrev 2009-05-23 22:29:17 följande:
    Inte såna som Dove och andra som ska ge stegvis färg. En riktig BUS som inte är blandad med bodylotion ger ju färg snabbt, men att sätta på sig doves i 2 timmar bara hade varit ganska värdelöst skulle jag tro. Den ger så lite färg varje gång och ska ju användas som en bodylotion.
    som denna?

www.expressen.se/halsa/skonhet/1.205819/1.205819/ebba-testar-brun-utan-sol-kramer
  • jajajaja
    Helennnna skrev 2009-05-23 22:36:40 följande:
    som denna? www.expressen.se/halsa/skonhet/1.205819/1.205...
    Ja den ser bra ut. De som är färgade för att man ska se var man smörjer in färgar ju också av sig mer på det man har på sig under tiden man torkar. Denna kräm verkar vara genomskinlig så det ger ju minimalt med avfärgning
  • MaddeMamman

jag använder dove för den färgar just lite åt gången...fy vad det är fult när det blir fläckar i ansiket o kroppen bara för att man smöjt för mycket o ojämt.
    smörj dig hällre tunnt i 3-4 dagar så får du en fin o jämn färg

Svar på tråden "Brun utan sol" istället för att sola. Men alla kladdar av sig på kläderna. Eller?