• Daz

Naturdiet?

Jag började för tre dagar sedan att äta naturdiets pulver och mealbars. Men vikten står helt still!!!! Hur många påsar per dag ska man äta? 3 eller 4?

Någon annan som äter naturdiet? Hur mycket har ni gått ner? Jag vill gå ner 5 kilo och tänkte försöka äta det i två veckor.

• Svar på tråden Naturdiet?
  • pysselmajjo

Jag gick ner 8 kg på 4 veckor med naturdiet, men då gick jag på ren kur...5 påsar om dan och 3 liter vatten, ingenting annat. Fuskade lite på lördagar bara...
    Bars räknas inte med i ren kur, så det kanske är det som gör att de inte händer nått, är inte jätteinsatt i ämnet...men kan ju vara det.

Började idag igen, hoppas på att gå ner 10 kg innan midsommar.

• vinkelslip

Gick ner flera kilo på en vecka med Naturdiet, men en del av det var säkert vätska iofs... Men fuskar du inte och dricker mycket vatten borde du nog klara det. Gäller att ha disciplin bara

• Daz

"Började om" idag och har nu fått i mig 5 påsar naturdiet + en liten bit vattenmelon. Har blandat ut påsarna i lite extra vatten för jag tycker det blir så tjockt att dricka annars.

första dagen avklarad alltså! Håll tummarna för mig att jag klarar detta! Hur går det för dig pysselmajo?

• pysselmajjo

Det går inget vidare...fick avbryta förra veckan för hjärnan la av. Pluggar på distans, så det är viktigt att den funkar. Men jag funderar på om jag ska äta frukost å sen pulvra resten av dagen. Får se hur det går idag

• Yozefin

Jag äter också naturdiet, gjorde det för ett par år sedan och gick ner drygt 25 kg.. nu är det graviditetskilona som ska väck. Ett tips, om ni gillar kaffe.. häll i lite kaffe när ni blandat er chokladshake t.ex, gör jättemycket!

Svar på tråden Naturdiet?