tips om kattnamn :-)
Behöver massa förslag...
Behöver massa förslag...
Vår katt heter Sessan.
Svärmors katt heter Nox.
Våra katter i släkten heter. Elsa,alma, sofia, saga, scott,freja, Ludde..
Kanske något..
Katter jag haft: Snövit, Sötnos, Tussi, Zigge, Oliver, Sessan.
De Vi har nu heter: Bibi och Tjattelina (kallas för Mini)
katter jag hafft hette gismo , la fey morgana , magnum , gisela, lilja, felix, geasy, saga .
kater jag har heter pripps, chantelle, mysan och chiva
Bastian
(stamtavla shima)- Maya och (stamtavla betsy rose)- Bettan heter våra
Maya hette Donna först men de passa henne inte..de va en "knäppmaya"
Våra heter
Pyret
Elsa
Theo
Malva
Min och sambons katt heter Chili, henne ser du på kort i mitt galleri om du vill kika..
Han har också haft en katt tidigare, men hon flyttade med hans ex när de separerade, den katten hette Solkatt, kallades för Sol
Jag har förslag: kastrull popcorn missan misse Darwin smultron hallon bebis polly lisy biffen star flaower och kokos 👍👍 du får också ha fantasi 👏👏jag är bara 12 år 😭😔👌👏👏 hejdå 👋👋👋
👏😶👌😝👏😱😔😱👌😱😝👅😠😱😔😱😭😶👌😶👌😝😋😝😑😱😔😱
Hej ett till namn junior (kille) Olivia (tjej) ☤
Våra två förra katter hette Casper och Kompis. Vår nya katt heter Pegasus.
Katter i min familj heter: Ronja, Rasmus, Tequila, Maja, Zokrates, Smulan, Mamman, Tusse,
Min katt heter bajskorv
Det lättaste och bästa är att bara kalla den Katten.
Mina katter hette Pysen,Snobben.
Förslag:Isak (Hane), Snobben (Hane), Pysen (Passar till både tjej och kille), Mimmi (Hona), Sixten (Hane), Molly (Hona), Pegasus (Hane), Tiffanie (Hona), Tipp (Passar till båda), Alf (Hane), Nazack (Hane), Nanzack (Hona, Piff (passar till båda), Biff (båda), Puff (båda), Batman (Hane), Superman (hane)
Jag gillar namn på djur som är riktiga namn. Har svårt för namn som Smulan, Sötis, Sotis, Frasse osv. Har hört många säga att katter ska ha namn med s-ljud i för att kunna reagera på tilltal men det är inte sant. Det går lika bra att ha ett namn utan S-ljud. Min katt heter Love och jag tycker att det namnet är perfekt.
Gillar även Bosse, Ivar, Greta, Liis ...med flera
Lycka till :)
Mina kissar;
Kurt kallades för Kurre.
Arne - syster till Kurre.
Elin - var en söt men argsint liten misse ????
Spöket - galen hankatt som tyvärr inte levde så länge.
Elsa - min nuvarande lilla prinsessa ??