Ni som kände stickningar en vecka efter ägglossn.
Precis, ni som kände någon slags stickning, lätt mensvärk, liknande en vecka efter ägglossning, Fick ni pluss på test?
Precis, ni som kände någon slags stickning, lätt mensvärk, liknande en vecka efter ägglossning, Fick ni pluss på test?
Undrar jag med..
Ja med
Ja det undrar jag också:) Jag har redan 2 små barn, så jag vill helst inte vara gravid. Så dumt att glömma p-pillren ibland...
Ja
Jag har haft äl för 4 dagar sedan och i dag känns magen orolig + att det sticker lite kring äggstockarna/nedre delen av magen till höger. Hoppas, hoppas
Man jag vet ju samtidigt att man känner efter fööör mycket varje gång
Igår när jag satt med mannen o åt middag högg det till rejält ont i vänstra sidan av magen kring äggstocken och det är 1 vecka sedan jag hade ägglossning! Vet inte om jag e gravid men hoppas att det var då jag blev gravid
Spännande.
Jag har haft molvärk över höfter o i rygg idag så skumt...
Har läst någon stanns att efter en vecka så fäster ägget i magen och det kanske är det man känner? För i så fall är det ju inget speciellt, men jag har aldrig känt det för, jag känner stickningar när jag har ägglossning, men inte en gång till en vecka efter.
Nu har jag även lite mensvärk som jag heller inte har fören andra mensdagen.. BIM-3 idag.
Plussade igår.... ))
Hade molande värk och stickningar efter äl!!!!
Äntligen en tråd för molande värk.. jag är inne på min 11:e dag med molvärk.
Min värk känns hela tiden o det börjar bli tröttsamt, bara dagarna kunde gå lite fortare till BIM!!
Hålla tummarna för oss alla!!
Molande värk och stickningar, ont i rygg och höfter men mest i bröstvårtorna..Hade sex och äl den 13 maj och PLUSSADE IDAG =)=)
jag plussade i måndgs oc ahr denna stickande känsla på höger sida och ont till coh rån är så orlig för missfall vet inte om detta är normalt.
Jag hade äl i söndags och har haft små ont ända sen dess... Igår kändes det verkligen att det va i äggstockarna det gjorde ont.. Nån som har förklaring??
Jag hade äl i helgen (vet inte exakt vilken dag det var) och har nu haft molvärk, stickningar och lite ömhet i ljumskarna sen dess. Har också känt mig konstant varm vilket för mig är konstigt då jag är ganska frusen av mig.
Nu kanske man känner efter för mycket men jag hoppas! BIM är runt 6/6.
jag plussade idag, en vecka efter att jags kulle haft min mens!! Kände den 7maj att det stack till i äggstocken på höger sida, och efter det har det bara fortsatt! Men jobbigt att behöva vänta så länge, det var mitt tredje test!
Jag hade det har det fortf o har BIM+4