• DizNick

Försäkring: Folksam VS Länsförsäkringar

Valet står mellan Folksam och Länsförsäkringer. Detta då jag har försäkringar i Folksam (Han är nu försäkrad där upp till 6 mån) och min sambo har i Länsförsäkringar.

Kom men för och nackdelar! Vilket skulle ni valt och varför? Pengarna kan kvitta!

• Svar på tråden Försäkring: Folksam VS Länsförsäkringar
  • Mamma matte hustru

Aldrig mer länsförsäkringar säger jag... Vi fick inte ut på försäkringen då vi hade inbrott.. Tacka vet jag if billigt trevligt och bra..

• DizNick

Mamma matte hustru skrev 2009-05-25 17:06:51 följande:

Aldrig mer länsförsäkringar säger jag... Vi fick inte ut på försäkringen då vi hade inbrott.. Tacka vet jag if billigt trevligt och bra..
    Kommer ha antingen det ena eller det andra
    kommer inte ta in ett bolag till, då vi redan har 3-4 st olika i familjen.
  • Mamma matte hustru
    Kommer ha antingen det ena eller det andrakommer inte ta in ett bolag till, då vi redan har 3-4 st olika i familjen.
    ah.. oki men hellre folksam än länsförsäkringar.. Vi har allt hos if då får man bra rabbat de är de enda som har allt djur bil hus barn osv
  • saris2008

Min mamma som kan lite om det här med försäkringar och tittade på det åt oss för 1 år sedan sa att folksam och nåt annat bolag kommer inte ihåg vilket hade de bästa villkoren. Vi tog folksam så vi har sån tur att min man kunde försäkra honom via sitt fack och då blev det mycket billigare men samma villkor. De är dessutom väldigt trevliga där, har nu alla försäkringar där förutom min sjukförsäkring.

• Emmis 2008

Mamma matte hustru skrev 2009-05-25 17:06:51 följande:

Har alltid blivit bra bemött hos Länsförsäkringar. Har min barnförsäkring där. Folksam kan jag inte säga något om.
Svar på tråden Försäkring: Folksam VS Länsförsäkringar