nån som vill trösta med att 3e gången gilt???
Har fått 2 missfall på rad nu, inga barn sen tidigare.. men känns ju nästan som man inte vågar bli gravid för de ska hända en tredje gång.. snälla skriv ni som lyckats, vill veta att de är många...!
Har fått 2 missfall på rad nu, inga barn sen tidigare.. men känns ju nästan som man inte vågar bli gravid för de ska hända en tredje gång.. snälla skriv ni som lyckats, vill veta att de är många...!
puff otålig
Jag trodde aldrig att jag skulle få bli mamma då vi hade två missfall och var skit skraj för att bli gravid igen men tredje gången så lyckades vi och nu har vi äntligen vår lilla Meja som bli tre månader nästa vecka!
Så även om allt känns tungt och som ett rent helvete så kommer du att få din guldklimp till slut!
Önskar dig massa lycka till
någon mer?
Rent statistiskt är det högst osannolikt att det skall hända en tredje gång; det är oerhört ovanligt att få tre eller fler missfall. Ett mf är däremot oerhört vanligt och två är heller inte särskilt sällsynt. Hoppas det hjälper.
låter bättre... men man har ju ändå hört om så många som fått 3 missfall och många fler.. men, ja får tänka positivt..
Det känns väldigt skönt att höra att de inte är mer i % som får tredje missfall.. Så ja, de känns som vi kan försöka nu igen så får vi hoppas på de bästa...
Vet inte heller om de är mer i % om man har diabetes.. Vilket jag har tyvärr:/
INgen mera????