vad tror ni? obs långt
Hej Hej!
Ska ta detta från början... Sökte för snart tre år sedan pga att jag fick ont vid sex. Fick komma och göra att vul som enligt läkaren berodde på blåsor på äggstockarna. Han sa att de uppkom när man hade långt mellan ägglossningarna.(vilket jag hade då. Kunde gå 3 månader imellan och aldrig regelbundet.)
Var detta PCO, eller kan han ha menat något annat? Han nämnde det aldrig vid namn.
Jag är lite överviktig, men inte kraftigt, har ingen acne, men är hårig, men det har jag alltid varit.
i alla fall, efter som vi ville ha barn och läkaren sa att det kunde ta tid så lutade jag med piller och blev gravid en månad senare.
Nu försöker vi få ett syskon. Jag fick tillbaka min riktiga mens 32 dagar efter att jag slutade med p-piller, vilket ju är ganska "normalt"
Räknade ut när jag skulle ha äl och vi hade sex dagarna däromkring. Kändes som om jag skulle kunna ha äl då med. Molande och stickade i tjejmagen.
Det höll uppe ett par dagar sen började det mola, sticka göra ont i korsryggen, var illamående ont i huvudet och brösten. Var helt övertygad om att jag var gravid.
Har BIM idag, men ingen mens och inget +. Fortfarnade mensvärk, och t"stickningar" i brösten
Vad hade ni gjort? Vad tror ni? PCO? När ska jag isåfall söka för det? Ni som harPCO har ni också molvärk etc innan mens/ägglossning? Erfarenheter?
Sa ju att det var långt;)