• Krampen

Sexbilder

Hej vänner
    Hur ska man göra om ens ex sambo har tagit en massa sexiga bilder på mej , både påklädda och nakna i olika former. Hur ska man få han att radera dom så dom inte dyker upp på en site ! skall man hota eller lova nåt ellerbe på sina knän ??
    Undrande Tjej/

• Svar på tråden Sexbilder
  • Anonym (Varför?)

Varför ställde du upp på såna bilder? Fråga honom snällt eller om du vet var dom finns så kan du ju radera dom själv.

• Mansgrisen

Med största sannolikhet är de redan vitt spridna över internet och ifall du saknar avancerade kunskaper inom dataintrång så är det ganska kört.

• Krampen

försöker övertala han att radera dom. men jag var ju kär o trodde att det skulle vara vi resten av livet så lite kan man väl ställa upp tänkte jag( jag tycker om att visa upp mej) och nu blev det så här !
    kram alla

• Anonym (förtusingen)
    Mansgrisen skrev 2009-05-26 20:08:55 följande:
    Med största sannolikhet är de redan vitt spridna över internet och ifall du saknar avancerade kunskaper inom dataintrång så är det ganska kört.
    Alla är inte svin....
  • Thaleya

Vad har ni för relation?
    Han kanske redan har raderat dem?

Om ni separerade fint så tycker jag du ska prata med honom

Om ni inte gjorde det så, vad är han för slags person? om han troligtvis inte sprider bilderna så prata med honom

Om han skulle kunna sprida dem så försök att komma in i hans dator på ett annat sätt eller nämn det aldrig mer, han kanske glömmer bort bilderna.

Svar på tråden Sexbilder