• Tiiah

Bob Marley/Bob Dylan bodies/tröjor?

Jag letar med ljus och lykta efter bodies eller tröjor med Bob Marley eller Bob Dylan till min dotter på sju mån.
    Nån som vet vart man kan köpa dessa? Antingen på nätet eller i Göteborg...

• Svar på tråden Bob Marley/Bob Dylan bodies/tröjor?
  • Lizzita

min son har en bob marley t-shirt som är köpt på "vildänglar" i sthlm..
    dom ska ha en websida också :)

• aspenbäck

Åh jag letar också!!! Vi köpte jätte fin bob marley body på reaggefestivalen i uppsala förra sommaren, den brukar vara i augusti, det är ett tips om man ändå vill gå på den, de hade mycket fina barnkläder, men dit vill man ju inte vänta=)

• aspenbäck

Om du kollar på tradera så fins det en kille som säljer lite också, ingen m bob marley men med olika bandtryck. Har köpt superfina ramones bodysar där. Hans Alias är Jameson. Vet inte om det ligger ute ngt från honom nu men det dyker upp med jämna mellanrum

• Tiiah

"vildänglar" har tyvärr ingen webshop

Och på Uppsala reggeafestival kan jag tyvärr inte gå...Typiskt!!

Ingen annan som vet?

• Tiiah
    Xay1de skrev 2009-05-26 21:58:19 följande:
    Kolla Helsinki rock shops sida. Dom har en del roliga kläder för barn www.hellsinkishop.com Ska gå att välja svenska eller engelska på sidan också
    Tack, där fanns en body iaf
  • Xay1de
    Tiiah skrev 2009-05-26 22:03:36 följande:
    Tack, där fanns en body iaf
    nemas problemas. Vi ska till Helsingfors om några veckor och hälsa på släkten. Blir utan tvekan mer än ett besök i butiken...
  • Tiiah
    aspenbäck skrev 2009-05-26 21:58:40 följande:
    Om du kollar på tradera så fins det en kille som säljer lite också, ingen m bob marley men med olika bandtryck. Har köpt superfina ramones bodysar där. Hans Alias är Jameson. Vet inte om det ligger ute ngt från honom nu men det dyker upp med jämna mellanrum
    Fanns tyvärr inget som han hade ute nu, men ska kika in då och då...tack!
  • paloma84

Titta i mitt galleri.

Är det en Bob Marley tröja??
    Ha ha, jag har alltid tänkt att det var det.. Men nu när jag skulle ta kort på den så blev jag så osäker.. ha ha

På lappen så står det Baby Basic!

• Tiiah
    paloma84 skrev 2009-05-26 22:11:48 följande:
    Titta i mitt galleri. Är det en Bob Marley tröja?? Ha ha, jag har alltid tänkt att det var det.. Men nu när jag skulle ta kort på den så blev jag så osäker.. ha ha På lappen så står det Baby Basic!
    Ja, gud, den var ju helt underbar!!! Vart har du köpt denna?
Svar på tråden Bob Marley/Bob Dylan bodies/tröjor?