• Tiiah

Bob Marley/Bob Dylan bodies/tröjor?

Jag letar med ljus och lykta efter bodies eller tröjor med Bob Marley eller Bob Dylan till min dotter på sju mån.
    Nån som vet vart man kan köpa dessa? Antingen på nätet eller i Göteborg...

• Svar på tråden Bob Marley/Bob Dylan bodies/tröjor?
  • paloma84
    Tiiah skrev 2009-05-26 22:13:27 följande:
    Ja, gud, den var ju helt underbar!!! Vart har du köpt denna?
    Den har jag fått. Men jag söker på nätet efter Baby Basic....

Så här står det på lappen
    "We hope you enjoy this garment by Baby Basic. Contact your stockist for details on the other available styles"

Vad betyder stockist?
  • aspenbäck
    paloma84 skrev 2009-05-26 22:11:48 följande:
    Titta i mitt galleri.Är det en Bob Marley tröja??Ha ha, jag har alltid tänkt att det var det.. Men nu när jag skulle ta kort på den så blev jag så osäker.. ha haPå lappen så står det Baby Basic!
    Åh vad fin vill också ha! =)
  • paloma84

Jag smsar min bonusmamma som jag fick den av och frågade vart hon köpt den, få se om hon svarar ikväll =)

Annars träffar jag henne imorn och återkommer!

• Tiiah
    paloma84 skrev 2009-05-26 22:23:31 följande:
    Jag smsar min bonusmamma som jag fick den av och frågade vart hon köpt den, få se om hon svarar ikväll =) Annars träffar jag henne imorn och återkommer!
    Du är en ängel
  • Tiiah

jag hittade en hel del på www.viktorviktoriashop.com, men det är ju från USA...har aldrig köpt kläder utomlands förut och det står heller inget pm frakten...hmm...

• paloma84

Hon svarade nu!

Hon har köpt den på Gotland, men kommer ej ihåg vad butiken hette....
    Så det hjälper er inte så mycket, Attans!

• Tiiah
    paloma84 skrev 2009-05-26 22:28:36 följande:
    Hon svarade nu! Hon har köpt den på Gotland, men kommer ej ihåg vad butiken hette.... Så det hjälper er inte så mycket, Attans!
    Tack ändå
  • aspenbäck
    Tiiah skrev 2009-05-26 22:25:21 följande:
    jag hittade en hel del på www.viktorviktoriashop.com, men det är ju från USA...har aldrig köpt kläder utomlands förut och det står heller inget pm frakten...hmm...
    ja oj vilka fina kläder de hade där, såg du one love den gulgröna t-shirten så fin!!!! Men jag hittar inte hur man betalar, gör du?
  • aspenbäck

Har den gröna bodyn hemma , get up stand up, den är såå fin =)

• Tiiah
    aspenbäck skrev 2009-05-26 22:41:14 följande:
    ja oj vilka fina kläder de hade där, såg du one love den gulgröna t-shirten så fin!!!! Men jag hittar inte hur man betalar, gör du?
    Nä. Jag mailade dem och frågade hur mkt fraktkostnaden till Sverige blir, så hoppas på svar imorgon. Återkommer då!
  • Lizzita
    paloma84 skrev 2009-05-26 22:17:40 följande:
    Den har jag fått. Men jag söker på nätet efter Baby Basic.... Så här står det på lappen "We hope you enjoy this garment by Baby Basic. Contact your stockist for details on the other available styles" Vad betyder stockist?
    Men det är ju precis sån min son har fast med grönt tryck från vildänglar, synd att dom inte har en webshop då iiih
  • Tiiah

Aspenbäck: Ca 25 USD skulle det kosta i frakt för en T-shirt, och mer för flera. Riktigt synd, det fanns ju många fina, men frakten kostar ju det dubbla priset! De kanske har nåt på ebay, eller så får jag leta vidare...

Lizzita: Var det länge sen du köpte tröjan på Vildänglar? vilka storlekar fanns den i?Kan ju alltid be en kompis som bor i Sthlm gå dit och köpa en och sen skicka den till mig...

• Lizzita

nej min mamma köpte den för hmm 2 månader sen ungefär, så det borde ju finnas! :)

• aspenbäck

Ja oj vad synd att det var så dyrt, trist! Såg du alla kläder från "catch a fire" Bob Marleys dotters kollektion? Alltså till vuxna. sååå himla fina! men men .....

Svar på tråden Bob Marley/Bob Dylan bodies/tröjor?