Bob Marley/Bob Dylan bodies/tröjor?
Jag letar med ljus och lykta efter bodies eller tröjor med Bob Marley eller Bob Dylan till min dotter på sju mån.
Nån som vet vart man kan köpa dessa? Antingen på nätet eller i Göteborg...
Jag letar med ljus och lykta efter bodies eller tröjor med Bob Marley eller Bob Dylan till min dotter på sju mån.
Nån som vet vart man kan köpa dessa? Antingen på nätet eller i Göteborg...
Jag smsar min bonusmamma som jag fick den av och frågade vart hon köpt den, få se om hon svarar ikväll =)
Annars träffar jag henne imorn och återkommer!
jag hittade en hel del på www.viktorviktoriashop.com, men det är ju från USA...har aldrig köpt kläder utomlands förut och det står heller inget pm frakten...hmm...
Hon svarade nu!
Hon har köpt den på Gotland, men kommer ej ihåg vad butiken hette....
Så det hjälper er inte så mycket, Attans!
Har den gröna bodyn hemma , get up stand up, den är såå fin =)
toppen
Aspenbäck: Ca 25 USD skulle det kosta i frakt för en T-shirt, och mer för flera. Riktigt synd, det fanns ju många fina, men frakten kostar ju det dubbla priset! De kanske har nåt på ebay, eller så får jag leta vidare...
Lizzita: Var det länge sen du köpte tröjan på Vildänglar? vilka storlekar fanns den i?Kan ju alltid be en kompis som bor i Sthlm gå dit och köpa en och sen skicka den till mig...
nej min mamma köpte den för hmm 2 månader sen ungefär, så det borde ju finnas! :)
Ja oj vad synd att det var så dyrt, trist! Såg du alla kläder från "catch a fire" Bob Marleys dotters kollektion? Alltså till vuxna. sååå himla fina! men men .....