• Miltons Mamma

HJÄLP!! Vita skor har blivit rosa

Jag skulle tvätta killens björnborg skor. Vita tygskor. Men nu när jag tog ut dom ur maskinen så var dom rosa!!!
    Var en liten röd lapp i skon tydligen som måste ha färgat av sig...
    Han kommer bli galen vad ska jag göra ?? kan jag få dom vita igen??

• Svar på tråden HJÄLP!! Vita skor har blivit rosa
  • Miltons Mamma

tack:)
    måste det göras omgående då för att det ska försvinna?

• Miltons Mamma

hittade inget klorin utan bara vanligt bleksalt
    han kommer döda mig och jag inte får dom rena...
    kostade 1200 och är bara 3 veckor gamla..anledningen att han ville att jag skulle tvätta dom var för att han ville ha dom på fredag när han ska ut..

jag är körd!!

• Majblomma12
    Miltons Mamma skrev 2009-05-27 09:56:26 följande:
    hittade inget klorin utan bara vanligt bleksalthan kommer döda mig och jag inte får dom rena...kostade 1200 och är bara 3 veckor gamla..anledningen att han ville att jag skulle tvätta dom var för att han ville ha dom på fredag när han ska ut..jag är körd!!
    Eh? Om han nu vill ha sina skor tvättade så kan väl inte du rå för om en lapp i dem färgar? Det var ju hans idé? Han får väl tvätta sina egna grejor i fortsättningen, om han skulle börja gapa om saken.
    Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead!
  • Miltons Mamma
    Majblomma12 skrev 2009-05-27 09:58:16 följande:
    Eh? Om han nu vill ha sina skor tvättade så kan väl inte du rå för om en lapp i dem färgar? Det var ju hans idé? Han får väl tvätta sina egna grejor i fortsättningen, om han skulle börja gapa om saker
    jo det kan man ju tycka:) slängt i dom igen nu med bleksalt och något som hette Javex..

Hoppas det funkar...just att lappen har luckrats upp så det sitter liksom som små bitar i tyget..
  • yatsy

Får du dom inte vita kanske ni kan färga dom i nån annan ljusare men bättre färg..? (än rosa alltså)

• Miltons Mamma
    yatsy skrev 2009-05-27 10:05:31 följande:
    Får du dom inte vita kanske ni kan färga dom i nån annan ljusare men bättre färg..? (än rosa alltså)
    aa det kanske går det me:)
  • smurfen08

Jag skulle faktiskt ta och reklamera. De borde informerat om att lappen kan färga av sig om man tvättar dem, för det är väl vanligt att man vill tvätta tygskor?

• Miltons Mamma

va fasen dom e ännu mera rosa nu

????

Svar på tråden HJÄLP!! Vita skor har blivit rosa