• Phlippan87

Gamla, och nya, älskade reklamfilmer

Satt och roade mig med reklamfilmer på YouTube och hittade en gammal klassiker som jag saknat...

• Svar på tråden Gamla, och nya, älskade reklamfilmer
  • ingensignatur

denna e oxå underbart bra =)

• Harrysmor

Tycker denna var riktigt rolig! (dessutom känner jag den enbenta, wow!)

• ingensignatur
    nomina skrev 2009-05-27 22:00:27 följande:

älskar jag! "Va e kama sutra?" ha hah a
    hahahahha.. den e sååå bra, o jag hade glömt den :)
  • sallybuse

Men finns här någon som kan hitta en gammal reklam som säkert är 4-5 år gammal.Om en liten kille som heter Anton.Vad han säger har jag glömt.Men de är något med mitt namn är Anton.Och jag är snäll.

• Phlippan87
    sallybuse skrev 2009-05-28 12:57:23 följande:
    Men finns här någon som kan hitta en gammal reklam som säkert är 4-5 år gammal.Om en liten kille som heter Anton.Vad han säger har jag glömt.Men de är något med mitt namn är Anton.Och jag är snäll.
    minns du något mer?? jag tycker mig känna igen det men minns inte riktigt
  • sallybuse
    Phlippan87 skrev 2009-05-28 13:05:09 följande:
    minns du något mer?? jag tycker mig känna igen det men minns inte riktigt
    Nu ska vi se om vi kommer ihåg mer.

Hej mitt namn är Anton.Och min mamma är snäll och jag brukar äta då och sova då.Vi tror att de var reklam för pampers.Jag får tänka lite till om du inte kommer på de.
  • Phlippan87
    sallybuse skrev 2009-05-28 13:47:51 följande:
    Nu ska vi se om vi kommer ihåg mer. Hej mitt namn är Anton.Och min mamma är snäll och jag brukar äta då och sova då.Vi tror att de var reklam för pampers.Jag får tänka lite till om du inte kommer på de.
    hmmm, hittar inte något ännu, får fortsätta leta
  • sallybuse

Hej, jag heter Anton, det h

är är vår soffa med siden tyg o nu tänker jag kissa i den, och mamma bara ler, vad är hemlihgeten? ska jag bajsa också, tror du hon har förstått.

Detta är vad anton säger i reklamen.Finns här någon som vet.

• Phlippan87

jag hittar texten men inte reklamen...

"Hej, jag heter Anton, och min mamma hon är snäll, men man måste äta då och man måste sova då.
    Här är vår soffa av äkta sidentyg, och nu tänker jag kissa på den men mamma bara ler. Vad är Hemligheten mamma?
    Mamman: Nya Libero Baby 1 och 2 med allround system förhindrar läckage, också vid mage och rygg.
    Anton: Nu tänker jag bajsa också!

Reklamrösten: Libero, det känns tryggt.

• ingensignatur

jag som kunde den reklamen i huvet :) har dn på en gammal film nånstans :P

• annsson

Det är skönt med svenskan för här överanvänder vi inte ordet älska. Vi sparar det till när vi verkligen menar det. ;)

• kurteva

"Kama sutra" är helt underbar!!!

• Phlippan87
    annsson skrev 2009-05-29 09:49:42 följande:
    Det är skönt med svenskan för här överanvänder vi inte ordet älska. Vi sparar det till när vi verkligen menar det. ;)
    ehm va? finns många sätt att älska på...
Svar på tråden Gamla, och nya, älskade reklamfilmer