Inlägg från: timalillah |Visa alla inlägg
  • timalillah

Hur många dagar har du kvar?

22 känns som 2 månader jag vill ha bebis nuuuu

• timalillah
    GothicEve skrev 2009-07-20 22:16:11 följande:
    23 låååånga dagar....
    Då ligger vi nära du och jag då, är det första? Det värsta är om man får gå över här i GBG kan man få gå över 3 veckor orka.
  • timalillah
    Raow skrev 2009-07-21 00:16:36 följande:
    Och du och jag ligger på samma
    Åh spännande undra om dom kommer födas samtidigt eller att ngn av dom blir en eftersläntare . Vet ni vad du har i magen? Vi har en pojke.
  • timalillah
    Aiiiiwa skrev 2009-07-21 00:49:04 följande:
    Idag , tisdag så har jag 12 dagar kvar ^^känns som en evighet bara :P
    Det är väl så ju närmare man kommer desto avlägsnare känns det. Nog bara för att man aldrig vet exakt. Så när man närmar sig och inser att man faktiskt inte har ngn koll så blir väntan evig. Så känner jag.
  • timalillah
    GothicEve skrev 2009-07-21 10:42:37 följande:
    22 dagar kvar i dag ;)Har BF 12 AugustiHär är det 3 barnet, är det första för dig?Vad tråkigt att gå över 3 veckor - det är ju verkligen att låta en höggravid kvinna få lida.
    21 dagar här sakta me säkert...
    Ja det är första så jag har inget annat som uppehåller mig väntar bara lillkillen ska komma nu. Vill se vem som gömt sig inne i magen hos mig nu så nyfiken. Ja 3 veckor är rena pinan som att gå en extra månad ju helt galet men hoppas han är villig att titta ut tidigare.
  • timalillah

18 hoppas jag stark, vill inte orkar inte gå över tiden.

• timalillah
    Novalie skrev 2009-07-26 00:23:35 följande:
    bf + 4.. max 4 dagar kvar dock.. de tar sig, sakta, men säkert.
    Sätter dom igång dig efter 8+?
  • timalillah
    Novalie skrev 2009-07-26 00:52:02 följande:
    ja, pga av barnets storlek.
    Va skönt på ett sätt att veta när ung, här sitter man helt ovetandes rädd för att gå över tiden. Lycka till hoppas allt går väl och spännande snart har du din bebbe .
  • timalillah

15 nu börjar det närma sig om jag inte går över en massa, hoppas hoppas inte

Svar på tråden Hur många dagar har du kvar?