• Yollis

Hur många dagar har du kvar?

Mother of 5 skrev 2009-08-16 13:07:32 följande:
    2dgr har jag kvar...Fy faaan vad jag hatar leksaker som låter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    det får bli en färdknäpp i kväll då!
    Det har fungerat på 2 andra vänner denna helgen
     och dom hade mellan 9 och 5 dagar kvar till bf
    ♥ Tuva 2006 ♥ Lillebror BF 14/11 - 09 ♥
  • Yollis
    Mother of 5 skrev 2009-08-16 13:22:52 följande:
    Om en färdknäpp är vad som krävs för att få ut lilleman, så lär han bli kvar i magen läääänge, för min man kan inte när jag har bebismage.
    troligen kommer bebis ut förr eller senare utan färdknäpp
    Min man får vara utan tills jag blir desperat... jag har ingen som hellst lust, han har däremot lust för ett helt kompani...
  • Yollis

89 dagar enligt RUL och ÄL...

• Yollis
    Mirelena skrev 2009-08-17 12:47:44 följande:
    du kommer få gå på överburenhetskontroll från dag 14, och ser det bra ut varannan dag... annars så diskuterar de alternativen med dig typ.det är ovanligt att man får gå över så pass länge som 21dagar.. ja visst är det jobbigt.. men nu när det gått 14 dagar har det liksom minskat för min del iaf.. de har insett att jag hör av mig isf.. fattar det inte att det är andra som frågar och att det liksom bygger på känslan av att hallå jag har gått över, ut nu bebis!elaka trygghansa! visst de menar väl men ändå! 21 dagar, ja man står ut, finns väl inget annat val??knipa?! haha nej verkligen inte.. och oftast är det de som redan fått barn som är på en! hehe.. de vet väl att man inte kniper mer än nödvändigt?!
    jag brukar bara fråga via sms hur mina väninnor mår om dom går över, eftersom man oftast tycker att livet är pest och att ungen aldrig kommer ut.
    Fattar inte hur man kan ringa och fråga/sms:a om ungen inte kommer snart, den kommer när den kommer, och då lär man få veta det förr eller senare lixom.

man kanske ska bete sig lika vidrigt som vissa när man försöker bli gravid,
    "slapna av och sluta tänk...så kommer den"
  • Yollis

88 dagar kvar till BF!  snart gjort hela 200 dagar 

-------------------------------------------------------------------- 

Min syrra har 3 söner och alla kom efter BF

jag har en flicka som komm innan BF och nu en son i magen *ohh nooo*
    tror dock inte på "skrock" på det viset, jag vägrar gå över

• Yollis
    strumpan09 skrev 2009-08-18 10:06:38 följande:
    ..det där med flickor tidigare låter mkt intressant hooopppassss*** ;) nån skrock kan väl få stämma nån gång :D
    ja på flickor kan det få stämma! Men inte på pojkar *hahaha*

ska nog göra en omröstning i ämnet!
  • Yollis
    strumpan09 skrev 2009-08-18 11:32:34 följande:
    Kul! men ser att det går "sådär" i omröstningen :) kanske får man återigen inse att dom små kommer när dom är klara helt enkelt och det inte går att sia om hur gärna vi än vill ;)
    precis, det var det jag trodde så nu kan jag fortsätta hoppas på reducerat antal dagar och slippa gå över tiden
  • Yollis
    Mother of 5 skrev 2009-08-18 13:16:24 följande:
    Idag ska han ut...
    med eller utan hjälp?
  • Yollis
    Mother of 5 skrev 2009-08-18 16:29:36 följande:
    Enl bf ska han ut idag...men han gör ju som han vill. Har ingen igångsättningstid.
    ahh ok! Vräknings dags med andra ord...
Svar på tråden Hur många dagar har du kvar?