• agua

Det roligaste eran make/ sambo har sagt?

Finns ju en där man berättar det roligaste ens barn har sagt nu gör jag en för ens ens äkta hälft.

Jag kan börja
    Han- Vars ligger Hongkong?
    Jag- Är inte 100% men tror i Kina
    Han Jaha med en förundrad blick jag trodde de var Österikes huvudstad

En annan gång

Han- Vad pratar man i Afrika?
    Jag Beror väl på vars i Afrika man kommer ifrån?
    Han - men jag menar deras landsspråk typ som vi har svenska
    Jag- Men älskling Afrika är inte ett land det är en kontinent
    Han- Jaha??? ( ser ut som ett frågetecken)

Kanske ska nämna att nu har han köpt sig en världskarta xD

• Svar på tråden Det roligaste eran make/ sambo har sagt?
  • Krabbolina

Min make sa en gång: Det står i koreanen. (han menade koranen om ni inte förstod det roliga)

• agua

haha nej verkligen inte men geografi är inte hans starka sida, men man kan fråga han vad som helst om borrning, bilar och en massa annat. Han är borrtekniken och borrar med vattenkraft i en gruva och för de yrket behöver man mycket hjärna.

• agua

Håller verkligen med

Mrs CkE skrev 2009-05-27 17:10:42 följande:

Men fy vad elakt!
  • Kärnan

Men alla normalbegåvade människor vet väl var Hong Kong ligger?

Om nåt är taskigt så är det väl att starta en tråd där man skrattar åt/hånar sina karlar?

• agua

jag vet inte 100% vars honkong ligger och jag ligger över medel.

Och jag tycker min sambo är söt som är lite "smådum" men han är verkligen inte mindre intelligent än mig. Om du ska disskutera på det där sättet så kan du gå någon annanstans. Håll dig till ämnet.

• Kärnan

Ja, jag vet var ordet kommer ifrån. Men i det här fallet menar jag typ trög, pucko.

linjes skrev 2009-05-27 17:18:51 följande:
    Vet du ens vad ett mongo är?
  • UnDeuxTrois

"Jag ska ha 2 bigarråer." Sagt till en förvånad fruktförsäljerska. Jag hade skickat honom för att köpa bigarråer (som han aldrig ätit, han kallar det körsbär) och skylten för bigarråer stod brevid en låda meloner. =)

• Mrs Charles
    Kärnan skrev 2009-05-27 17:17:42 följande:
    Men alla normalbegåvade människor vet väl var Hong Kong ligger?Om nåt är taskigt så är det väl att starta en tråd där man skrattar åt/hånar sina karlar?
    Det är väl inte ens någon hån-tråd? En del saker är roliga utan att man hånar. Anser du att föräldrarna hånar sina barn i den motsvarande tråden?
    En 30årig kärring borde väl visa mer mognad och respekt än så.
  • Mrs Charles
    UnDeuxTrois skrev 2009-05-27 17:23:18 följande:
    "Jag ska ha 2 bigarråer." Sagt till en förvånad fruktförsäljerska. Jag hade skickat honom för att köpa bigarråer (som han aldrig ätit, han kallar det körsbär) och skylten för bigarråer stod brevid en låda meloner. =)
    Hahaa
  • Madida

Det där TS man har sagt hade jag kunnat kläcka ur mig, kanske inte det om Hong Kong men Afrika hade jag absolut kunnat säga.

Jag ser mig definitivt inte som ett "mongo" eller mindre än normalbegåvad. Jag är intelligent och har en bra utbildning men i området geografi är jag verkligen handikappad
    Så, även om jag hade kunnat säga liknande saker som TS man sa så skrattar jag för jag vet ju själv hur komiskt det hela är.

Svar på tråden Det roligaste eran make/ sambo har sagt?