TrasigaTrasan skrev 2009-05-27 20:19:45 följande:
jayne doe: har gått ner genom ATKINS+LCHF+GI en blandning av allt de här, kort sagt har jag minskat socker intaget och prominerat väldiiiigt mycket. den länken som du har lagt har jag kollat på, den e väldig bra. jaaa, vet hädanefter inte va jag exakt ska göra, är så himla sugen på att beställa pergotime på nätet, men vågar inte...har varit hos läkare flera gånger men fattar inte hur länge jag ska vänta för att få hjälp, jag vill ha barn nu, känner att tiden börjar rinna ut...har försökt "seriöst" i åtta månader nu, vet att de kan ta upp till flera år, att åtta månader är egentligen ingenting, men ändå. ledsen ledsen ledsen.
Rekommenderar verkligen inte att beställa pergo på nätet. Dels vet man inte vad man får och dels så kan just det läkemedlet ställa till det ordentligt.
Jag vet att det känns jobbigt. Vi är inne på elfte månaden nu. Fick faktiskt pergo i början men det funkade inte. Blev spontangravida månaden efter men fick mf.
Sen dess har jag inte ens varit i närheten av att få äl.
Fortsätter du att gå ner eller har det stannat av? För om det fortsätter så är det ju bara att kämpa på, snart kommer en läkare skriva ut pergo till dig.
Och man vet ju aldrig, det kan komma en spontan-äl.